Boxing Day 玩咁大?收到 Switch 拆包裝方知中伏

虎仔 / 馬日山 2017-12-28 12:21 | 聲音內容
1228-6a.jpg
聖誕節好朋友開 Party 玩交換禮物,好多時候都會絞盡腦汁,不過並非諗一件啱用嘅禮物,而係用盡方法整蠱朋友,務求要佢地拆禮物時哭笑不得。前日 Boxing Day,網民 @fakehedgehog 就上載咗佢收到嘅聖誕大禮,係一盒任天堂 Switch。跳轉睇下佢點中伏!
[SEP]

1228-6b.jpg

兄弟送部 Switch 俾自己應該分外開心,不過放得上網,當然唔會咁簡單。首先點解呢盒 Switch 咁輕巧嘅呢?網友未打開包裝盒已經心知不妙,當佢打開紙盒後,發現只有一張 4GB SD 卡。以為 SD 卡內藏領回 Switch 的線索?少年你太年輕了!將 SD 卡插入電腦讀取後,的而且確 Switch 就在裡面,不過係由 Will Smith 主唱嘅《Switch》MP3 一首。

1228-6c.jpg

呢個聖誕玩笑好似玩得過份咗喎!難怪 @fakehedgehog 留言話:咁樣一啲都唔好玩啦!

資料來源:cnbeta

最新新聞