銅鑼灣 7 仔用支付寶買報紙,網民:想知道馬雲有幾多餘額

虎仔 / 馬日山 2018-05-21 10:37 | 聲音內容
0521-6a.jpg
阿里巴巴創辦人馬雲上星期嚟咗香港一趟,目的是出席香港大學向佢頒授名譽社會科學博士學位,以表揚佢對科技、社會和世界所出的貢獻。有網民喺 5 月 18 日見到一身便服嘅馬雲,喺中午食晏時份出現喺銅鑼灣一間 7 仔便利店買報紙,跳轉睇更多。
[SEP]

0521-6b.jpg

該網民眼明手快拎出手機拍低馬雲「貼地」喺香港買報紙嘅重要一刻,更重要係馬雲拎出手機以支付寶買報紙。該名網民將相片上載微博後獲得支付寶、螞蟻金服轉發,大陸網民亦議論紛紛,有網民認為馬雲的支付寶餘額恐怕計算機無法顯示出來,又有網民好想知道佢戶口有幾多餘額,甚至有人想將馬雲部手機搶走,認為是走向人生巔峰。

0521-6c.jpg

亦有網民嘗試將相片放大,研究馬雲究竟使用咩手機,只見到手機為白色,有一個黑色的保護套,按照比例似乎是一部 iPhone,而根據手機設計,估計手機可能是兩年前的產品。不過版主虎仔認為馬雲今次做 Show 機會較高,以佢嘅身份地位,所住嘅酒店一定有提供所有報紙,根本無買報紙的需要,就算要買報紙亦有太多人可以代勞,加上以往經驗話我哋知,馬雲係唔用支付寶㗎

資料來源:cnbeta
 

最新新聞