英國研究女生咩 Cup 最開心?結果你未必估到

虎仔 / 馬日山 2018-05-23 10:05 | 聲音內容
0523-6a.jpg
報紙雜誌不時談論女星身材,好似越大胸就越有賣點越受歡迎,究竟 Cup 數越高係咪就會越開心?英國一間專門幫客戶打整形手術醫療糾紛官司嘅律師事務所進行咗一項研究,訪問咗 871 位女性,要受訪者對胸部 Cup 數作出評分,分別係喜愛、不在意、不喜歡或者討厭。跳轉話你知結果。
[SEP]

結果受訪的 871 位女性當中,擁有 C Cup 女生對自己的胸部滿意程度最高,有 39% 喜愛自己擁有嘅身材。其次則係 D 或 DD Cup,37% 感到滿意,讓人意外可能係 A 或 AA Cup,有 34% 擁有此 Cup 數嘅女生對自己胸部感到滿意。至於對自己 Cup 數滿意度不足三成嘅,分別有 E Cup 同 B Cup,只有 29% 和 27% 對自己的 Cup 數感到滿意或正面。

雖然有 34% A 或 AA Cup 嘅女生對自己個胸感到滿意,但亦有 25% 受訪者認為胸部太細影響他們的個性,令她們缺乏自信。不過大胸亦唔一定開心,有 27% 受訪 E Cup 女生表示胸大令自己要更加注意自己嘅衣著同行為,以免被誤會係胸大無腦或者隨便嘅女人,亦可要更加努力先可以獲得他人認同。

如果調查訪問對象係男士,結果唔知會點呢?

資料來源:gamme
 

最新新聞