版主走訪旺角 深水埗!找出 Note 7 爆炸真苦主

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-10-14 21:36 | Samsung
三星 Note7 爆炸事件,「有人歡喜有人愁」。歡喜的,當然係對頭如 Apple、Sony 等其他廠商啦,愁的,係咪就只有被逼關機退貨的 Note7 機主呢?當然唔止!版主今日就走訪深水埗、旺角,找出事件背後真正的受害者。聽完佢地的苦水,諗諗下佢地會唔會先係最慘呢?即刻睇下文啦!

Note7(Facebook).jpg

三星唔退錢俾細舖,淨退 Credit Note?
唔計爆炸 Note7 的機主,版主認為事件中真正的受害者,應該是細舖店主,佢地所遇到的問題,更為複雜。唔知大家知唔知道,其實三星係有好幾個不同的代理,而今日《蘋果日報》就報導過,有三星代理商要細舖先行貼錢退俾客人,先不說店舖是否有足夠的現金,真正令人無語的,是三星的處理方法,居然話只會以 Credit Note 的形式退番俾細舖,即係話無現金袋番之餘,仲要逼住要繼續買三星手機,版主覺得是不合理的。

核心問題未解決,店主表示:唔夠 Cash!
就這個問題,版主深入訪問深水埗細舖店主。只能說,錢是關鍵,有錢的店舖就影響不大,無錢的就叫苦連天,大喊唔夠 Cash。佢地對於三星代理安排點睇?有店主表示,最新消息是,三星將會由原來的 Credit Note,改為約在 2 星期內退回支票,據悉每退回一部 Note7,三星應會有少量「回贈」慰勞細舖。沒錯,影響相對係減低左,但核心問題依然未解決:唔夠 Cash!咁三星有否提供解決方法給細舖店主?據指三星所謂「方法」,就是叫佢地籌錢,退得一部得一部......咁即係都係無用。

20110801120309452.jpg

水貨店先係最慘嘅苦主?
版主走到水貨雲集的旺角先達廣場,找到更慘的苦主。有水貨店店主表示,是次事件令佢地損失不少。但退款都是其次,更大問題是,因為 Note7 的水貨是來自不同國家如台灣、韓國,而每個國家三星處理方法都不一,水貨店要逐一向不同的三星交涉,尋求處理方法,相當麻煩。更麻煩的地方是,如何將水機退回各地的三星呢?又上唔到機,只能一直將「炸彈」留在店舖,可以點呢?確實解決方法,暫時還是未有。深水埗、旺角店舖有咁多野訴苦,網友又有無乜野苦況同版主分享一下呢?你地退機的時候,又遇到怎麼樣的經歷呢?留言講下啦!

IMAG1160.jpg
▲ 不過版主發現,旺角先達似乎先係苦主雲集地?

Note 7 電池爆炸,香港事故重温

不要再留戀!飛機無得上!  航空公司全禁 Note7 上機
版主走訪旺角 深水埗!找出 Note 7 爆炸真苦主
三星終極大難題 : 找不出 Note7 爆炸原因 + 銷燬破壞環境
三星香港 安排退錢或換 S7 Edge,Note7 災戶,你又肯唔肯?​
IT 界議員:三星叫停用 Note 7 你繼續用? 再爆追究十級難
停用 Note7 怕爆炸?三星:No Worry 借部 On 7 俾你!​
買到 Note7 變珍藏限量版!三星宣佈停止生產 Note7!
爆出事!三星 Note7 陣亡 近期旗艦入手攻略!
香港回歸「全球」!三星香港發出聲明,有無得換機/退款?
版主收料:確認 Note7 已在香港停售

三星官方:停售 Note7 並呼籲用家立即關機
三星香港打算十月底重推 Note 7
三星香港回收部份早期發售有問題電池 Note 7
三星拒全面回收香港全部 Note 7
香港 Note 7 第一爆,有量圖了
三星回應香港第一爆事件
出門前必睇,一表有晒航空公司對 Note 7 的處理手法

最新新聞