一卡兩號儲值卡復活!中聯通跨境王加強版 重推有無伏?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-09-02 15:07 | 3 香港
以前版主並沒有覺得,一卡兩號有幾咁重要,直至最近自己真係有需要用到時 (想開大陸銀行戶口),方才知道一卡兩號的可貴,有返一個內地號碼,確是方便得多。可惜,自從中國大陸全面實施實名制之後,一卡兩號儲值卡已經停售,絕哂種,之前去到鴨記,甚至見到有 SIM 檔掛埋牌寫住:「市場上已經冇一卡兩號,唔 L 好再問」XD,可想而之一卡兩號市場需求有幾大,停售左啲人都依然會四處尋卡。不過,最近有張中國聯通的跨境王加強版儲值卡,正式宣佈要回歸了!係好事,但有無伏呢?睇下文啦!

聯通Facebook.jpg

一卡兩號儲值卡復活,有無伏?

中國聯通最近在 Facebook 專頁上出左個 post,表示早前已經停售很久的一卡兩號跨境王加強版,終於重新推出了!不過,呢張 SIM 官網就不會有售,因為始終要實名的關係,必須要親臨中國聯通門市,即場進行實名登記,先至可以購買。而呢張跨境王加強版儲值卡,到底有啲乜嘢特色呢?建議零售價為 $138,備有儲值額 $80,除了可以中港澳台四地數據共用,仲可以中港電話免費接聽,即係於香港就用香港電話免費接聽,而中國內地就用國內電話免費接聽。

Screen Shot 2017-09-02 at 2.58.49 PM.png

開卡後有效期為 90 日,如需延長有效期,就必需靠增值。增值過程都尚算方便,只要用手機瀏覽器輸入 www.cuniq.com/tp,輸入需要增值的香港/國內電話號碼,然後就可以透過 Visa/MasterCard/PayPal/國內發行的銀聯卡,即時以港幣增值。

聽落都幾好吖,咁點解會問有無伏呢?其實,整體上張咭都無乜大伏,最伏的地方在於買唔到。睇番中國聯通 Facebook 專頁網友的留言,在宣佈跨境王加強版復活幾天,根本大部份門市都買唔到,而聯通官方答案是:被搶清光,所以無貨。而版主都試過打電話到門市問過,都表示現時只有「香港號碼版」,但一卡兩號的「加強版」就沒有,相信是因為缺貨的關係。問及預計甚麼時候會有得買,店員表示要打電話向 Hotline 查詢。而版主再向聯通查詢,表示尚未確定,至今仍在計劃正式推出的日期。

Screen Shot 2017-09-02 at 2.33.56 PM.png

Screen Shot 2017-09-02 at 2.34.40 PM.png

一卡兩號有無更抵玩方法呢?

跨境王加強版的推出,無疑是一件好事,但買不到,都無用。想玩平價一卡兩號,其實聯通 $50 4G Advance 本地月費計劃,都玩得過,簽約 24 個月,除左可以免行政費 (需信用卡自動轉賬)、中國內地號碼費用以及本地運費,佢仲有每個月 1GB 香港數據以及 50MB 內地數據可供使用,不過就沒有像跨境王加強版般,可以有免費接聽電話的服務。而如果你話,你連香港數據都唔要,淨係想要個香港、內地號碼,作為收 SMS 用途,則可以選擇 4G 自由組合月費計劃,最平 $11 就可以申請。版主都正考慮緊申請呢個一卡兩號 Plan,網友仲會唔會有其他更好的選擇呢?留言分享下啦!

Screen Shot 2017-09-02 at 2.57.55 PM.png
 

最新新聞