殺自由鳥、敗 MO SIM!數碼通 $68 免簽約儲值卡 無限上網 + 二千分鐘

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-08-04 17:51 | 數碼通
網友追求手機月費計劃的自由、彈性,所以有了 Club SIM、自由鳥等的出現,而 3HK 早前亦加入了戰團,推出新台 Mobile Online (簡稱 MO),$68 包 22GB 本地數據,但當中的 20GB 只適用於社交媒體平台,得 2GB 是不限用途,版主個人就不大喜歡這種方式。數碼通新推出了一張「寬頻及話音儲值咭」,$68 有無限上網 + 不限用途,似乎比起 MO、自由鳥等更有吸引力。立即跟大家介紹一下!

SmarTone(Facebook).jpg

從 SmarTone 官網中可以見到,他們最近新推出了一張「寬頻及話音儲值咭」,而這張儲值咭,似乎是針對 MO SIM 而設的。版主了解過這張 SIM 後,總結出以下數個要點:

WhatsApp Image 2018-08-04 at 7.24.01 PM.jpg

001:面值為 $68,買卡會有 $8 Bonus,即 Total 會有 $76。唔好以為送 $8 無乜用,其實好重要,睇埋落去就知。[留意第 5 點]

002:可以帶號轉台,版主問過 hotline,只要到門市先買一張「寬頻及話音儲值咭」,然後再跟店員說想帶號轉台至這張儲值咭,店員就會給你填一張 Form,填完之後就可以安排帶號轉台。

003:有好多不同的數據組合選擇,不過比較抵玩的是預繳式月費計劃,月費 $68 可以有任用數據,下載速度最高 7.2Mbps,2GB 之後會限速至 384kbps,呢個速度,就算限了速都依然用到。

004:包 2000 通話分鐘,並具有留言信箱、來電轉駁、基本來電管家及系統短訊轉發等服務

005:有一個麻煩點,是每個月會另外收取 $3 的行政費,開卡已會自動扣取,如果唔係開卡會送 $8 Bonus,你就開唔到 $68 無限數據 Plan,一定要增咗值先用到呢個計劃。

006:市場上有沒有對手?對手一定有,主要係:


- CMHK Kabayan (玩法較複雜,想用到最平要將錢射來射去,不夠方便,詳情可按呢度睇返 ePrice 介紹)
- CMHK 本地話音上網儲值咭 (鴨記 $45 有 30 日無限 4G 上網 (表面 384kbps,實測速度可達 700kbps,但無包 voice)
- 數碼通 ValueGB 「激卡」(網店價 $45 可開 5GB 21Mbps 數據,之後限速至 384kbps,仲剩 $28 餘額可以作通話用途。不過,就不能 MNP 帶號轉台,兼且佢個原價比較貴,都係要 keep 住月月換卡先至抵)


007:由於呢張係新咭,暫時未見有鴨記價,不過本身數碼通有張 $48 的「寬頻及話音儲值咭」,鴨記就賣 $30 左右,估計如果鴨記會入呢張 $68 儲值咭的話,有可能會賣 $4X 左右。不過,目前都係估架啫,如果真係賣呢個價,咁應該都幾有競爭力。

睇完呢張數碼通儲值咭的介紹,不知網友又對呢張 SIM 有無興趣呢?留言講下啦!


 

最新新聞