24 小時昅到實!WhatsApp 新功能  去咗邊無所遁形

虎仔 / 馬日山 2017-10-19 12:50 | Android
如果話 WhatsApp 係全球最多人用的即時通訊軟件,相信無人會反對,直到今年 7 月就有 13 億活躍用戶,就算唔識用智能手機的功能,都應該識用 WhatsApp。亦因為呢個原因,各位唔想俾人知道行蹤嘅用戶就要注意,WhatsApp 今次新增嘅功能。

1019-4bFB.jpg

WhatsApp 宣佈分享實時位置的新功能,未來數星期會陸續在各位的 Android 手機或 iPhone 出現。WhatsApp 商標為了保障用戶的私隱和安全,實時位置分享會以點對點加密方式進行,用戶亦可以選擇誰人可以見到和什麼時間進行分享。可以想像好快會同讀取訊息出現雙剔一樣,很快會成為情侶、上司老闆或父母監視嘅絕招。

1019-4a.jpg

要使用實時位置分享,用戶只需點擊朋友或群組,然後點選 Attach(即是萬字夾),再點選 Location,現在用戶可以將身處位置跟對方分享,在新功能出現於你的手機後,就會見到 Share Live Location。決定分享的時間長度後,再選擇 Send,對方就會隨時知道你的實時位置。如果想提早結束分享,用戶只需即時終止就可以。雖說分享位置功能並非第一天發明,但 WhatsApp 人人都用,就算呷醋女友、麻煩上司、直升機父母唔識設定 Find My Friends,好快都會識得用 WhatsApp 強迫或偷偷將你的位置跟他們分享。

資料來源:WhatsApp

 

最新新聞