挑機全港網絡商! 周末 csl 派十萬分 即換兩張台北來回機票!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-03-08 15:39 | Csl
版主入行之後,多左機會四處飛,雖然飛來飛去多數都係北京,但我學識左一樣嘢,就係儲飛行里數換免費機票去台灣 (版主個人比較喜歡台灣XD),其實算係好正。黎緊星期六,csl. 揚言要挑機各大網絡商,在旺角設立「擂台」,歡迎大眾挑機,挑贏就會送你兩張台北來回機票,係咪真係咁 so? 睇下文啦!

csl(Facebook).jpg

無錯,今個星期六、日下午 4 點至 6 點,csl. 會在旺角西洋菜街 csl. 店舖門口設立「擂台」(其實咪即係攤位),話歡迎唔同的網友挑機鬥網絡速度喎,黎到乜都唔使做,先送 50 個 Club Point; 如果你唔係 csl. 台的客戶,而係其他台嘅,測試到網速快過 csl. 的話,就可以攞走一萬分 Club Point。唔好以為 Club Point 無用,睇番 The Club 官方網站,原來 10000 Club Point 可以夠換兩張台北來回機票,鍾意去旅行嘅你,仲唔快啲去挑下機?

update :  
1) 挑機地點包括:旺角西洋菜街csl.店舖門口、尖沙咀海防道及銅鑼灣駱克道SOGO後一帶。

2) 遊戲改為用 csl 以外網絡挑機者,OFCA 測速最高的十位 (每個地點),每人可得一萬分 Club Point。

Club Point.jpg
▲ 官網寫住,4500 Club Point 就可以換到來回香港 / 台北機票一張,即係如果你挑贏到 csl.,就可以夠你去兩次台灣,或者帶埋你嘅另一半去台灣添!

Club Point.jpg
▲ 不過都要注意一下,兌換日期去到 3 月 14 日架咋,同埋亦都要留意一下,幾時先係有效日期。了解詳情,請按這裡

至於如果你係 csl. 自己友,就會純粹睇你速度有幾多,派幾多 Club Point,100MBps 就有 100 分,200MBps 就有 200 分,如此類推。可以咁講,你去左點都唔會有蝕底,不過要注意一件事,總共只會派 10 萬 Club Point,除左你要有實力之外,仲要係先到先得。你又會唔會打算行開旺角,又去挑下機呢?

登記.jpg
▲ 最後,登記 The Club 會員係唔使錢嘅,只要花你填份 form 嘅時間就搞掂。按這裡可以申請左個 The Club 賬號先

最新新聞