網友報料:csl. 門市漏夜加料?  網絡挑機換機票,Just a game?

Keith Yim 2017-03-11 01:30 | Csl
版主見討論區,不少網友開始問,點樣可以挑機 csl. 成功,得到免費機票!未知係乜來,ePrice.HK 早前已講過,csl. 會係 11/3 - 12/3 下午四至六點,係三個旺區門市進行網絡挑機,你用其他台嘅 SIM 卡,行測速軟件,只要快過佢地嘅配備 csl SIM 卡手機,就可以換取 The Club 嘅點數,夠晒換兩張機票!唔明,可以 Click 呢到睇睇。不過,有網友報料,csl. 係其中一間旺角門市及母公司 HKT 嘅門市,做緊 D 工程,網友估下佢地做緊乜,又同呢場 GAME 有無關係?

fb-csl03.jpg

csl02.jpg
▲ 係旺角西洋菜街 csl 門外,見到有工人把一些器材運去門市,其中左上角被圈的位置,大家估下係乜來?

csl03.jpg
▲據知有一些器材,已放在門市的門頂左上角,並用黑箱蓋住,這又是什麼?

csl01.jpg
▲ 同在一街,廿步之距,csl. 母公司 HKT 的門市,亦有相同工程!

版主唔係網絡工程師,我堅唔知亦想唔到 csl. 係門市頂安裝緊什麼?唔知有無電訊工程界網友,可以提供一下指示呢?呢 D 器材,又跟 csl 個「網絡挑機」遊戲,有什麼關係?

圖片來源:網友報料 + csl Facebook 回應

點先可以免費得機票:挑機全港網絡商! 周末 csl 派十萬分 即換兩張台北來回機票!

最新新聞