csl 開名比拼話自己旺區上網最快,數碼通保留追究權利!

Keith Yim 2017-03-13 22:03 | Csl
大家還記早幾日 ePrice.HK 都有 follow csl. 網絡大挑機?對唔少網友來講,csl. 攪挑機大會,最好就就係有機會取得一萬分 The Club 點數換機票,但對於其他網絡商要員來說,雖然預左 csl. 係完全操控環境下,挑機上網速度一定快過其他台,但都唔想輸得太勁,或者對手出口術唱衰自己。版主估唔到係,今日 csl. 真係出分新聞稿,除了講述今次挑機活動點樣成功,還附加了一個比拼表,開晒名有晒 csl 及其他台嘅上網測速成績。面對 csl 自稱上網 win 成條街,其他台點回應?其中,SmarTone 講明保留追究權利!呢場花生口水戰,真係幾好睇喎。

fb01.jpg

先睇花生重點:csl 的宣傳稿
「csl. 於3月11及12日分別於旺角、尖沙咀及銅鑼灣舉辦的「終極網速測試」中勝出為大贏家。活動吸引大批市民參加贏取 Club 積分,而 The Club 兩日總共送出超過600,000 Club積分。csl 兩日合共進行超過300個測試,結果顯示 csl 於旺角、尖沙咀及銅鑼灣的平均下載網速達157.9Mbps、105.5Mbps及68.1Mbps,遠勝其他網絡商。」

csl01.jpg
▲ 呢個表,先至係重點,顯示 csl 嘅最高網速,比起其他都快唔止一倍。而最差似乎係數碼通!


CMHK 簡短回應

「中國移動香港不評論其他電訊商舉行的活動。客戶實際的應用體驗取決於不同因素;我們會繼續以創新技術為客戶帶來更佳的流動通訊體驗。」

01.JPG
▲ 係 csl. 測試上 CMHK 未算係最差,唔知係咪因為咁,回應比較短及實際。(按呢到有 CMHK 旺區上網速度實測)

3HK 勁串回應

3hk_01.jpg

3hk.jpg
▲ 雖然什麼都說「不作評論」但文字裡似乎係踢爆 csl. 挑機的操作,同埋前調整網網絡的傳聞,而最後講明網速只是體驗一部份,用來 K.O. csl 的重點,大家又點睇?

數碼通反應最大

smartone02.jpg

smartone.jpg
▲ SmarTone 反應最強烈!講明反對 csl. 測試結果,仲會保留追究權利! (圖為 SmarTone 早前示範 5G 技術時的圖片)

網友睇了 csl, 嘅結果,各網絡商反應,大家又點睇?你覺得你用緊嘅網絡商,速度夠唔夠?你有無其他要求?齊齊發表意見吧 !

csl 挑機活動文章重温
挑機全港網絡商! 周末 csl 派十萬分 即換兩張台北來回機票!
csl. 門市漏夜加料?  網絡挑機換機票,Just a game?
網絡挑機直擊! csl. 突改例:挑機失敗,一樣有機會得機票


CMHK 旺區測上網速度

旺區上網「貼地」速度測試!  CMHK上網夠用又夠爽

數碼通示範 5G 技術

無限上網 ?網速超快 ?版主話你知,乜叫做 5G

最新新聞