單撈榜第一 Club SIM App!即登記 +下載!有免費 5GB +漫遊上網數據

管理員 2017-11-24 13:42 | Csl
用開智能手機嘅網友,耐不耐都會入去 App Store 或者 Google Play 睇下有乜大熱 App!呢排單撈榜第一位,就係 ClubSIM 呢隻 App!講開 Club SIM,你攞咗未?未攞請立即登記,尤其 Christmas 快到,若果你預備走出香港,登記 Club SIM 即送漫遊上網數據兩日 daypass ,幫你慳番上網錢!而家只要撳幾個掣,就可以免費攞到 Club SIM,單撈埋個 App,除左兩日漫遊數據 daypass,仲有額外 5GB 數據等你係 Holiday Season 上多 D 網,睇多 D Facebook?點做,即刻教你!

Club SIm(Facebook).jpg

大派 Club SIM,送 3 個月共 5GB 本地數據 + 2 日漫遊數據
最近免費大派嘅 Club Sim,等大家可以親身體驗一下,Club SIM 包含的 5 大內容!最引人入勝的,應該是隨 SIM 附上的 3 個月共 5GB 全速數據,特別是對於本身用緊 5GB Plan 容易用爆的網友來說,多 5GB 用其實真係幫到好多,唔使下下一過左 5GB 就要忍受 128kbps 的地獄速。

除左內送 5GB 全速數據,Club SIM 亦都免費送你 1 個月《Garena傳說對決》任玩、1 個月無限數據任睇 Hmvod 電影庫內的影片、1 個月免費任傾本地電話連全套 VAS 服務,以及 2 日亞太地區漫遊數據通行證,其中 2 日亞太地區漫遊數據通行證,更包括左日本、南韓、台灣、泰國等熱門旅遊地點,讓你黎緊 12 月聖誕節去旅行的話,可以先免費享有 2 日免費漫遊數據,每日 500MB,之後限速 256kbps,其實都相當夠用。

Screen Shot 2017-11-22 at 4.38.36 PM.png

如何申請 Club SIM?

方法非常簡單,只要申請返個 The Club 會員,登入 Club SIM 官網,並輸入返少少你的個人資料 (如身份證、郵寄地址等等),就可以成功申請 Club SIM,而呢張 Club SIM 會在大約 3 個工作天送出。收到 Club SIM 之後,只要下載返 Club SIM 個 App (下載連結:Android / iOS),簡單幾步就能夠成功開卡,可以正式使用。順帶一提,而家已經好多人申請左 Club SIM,令 Club SIM 呢個 App 成為了近期下載率最高的軟件。小編都收到我的 Club SIM 了,你仲唔快啲申請?

WhatsApp Image 2017-11-24 at 10.18.38 AM.JPEGWhatsApp Image 2017-11-24 at 10.18.44 AM.JPEG
▲ 可以見到無論是 Google Play 抑或 iTunes 商店,Club SIM 都是單撈榜的第一位!

IMG_7839.JPG
 

最新新聞