一日限定!$3 起搶 iPhone X、三星 Note8!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-11-17 12:57 | 3 香港
今年 iPhone X 雖然話就話無得炒,但實情去到呢一刻為止,想執下雞搵返一千幾百,都無難度嘅。甚至唔好講炒吖,開賣第一、二日,版主已經喺街度見到有人拎黎自用,可見其實 iPhone X 還是有炒賣以外的價值。iPhone X,除左可以炒,可以自用,有無諗過都可以有第三個用途?$3 起競投 iPhone X,網友又有無興趣玩下呢?想知詳情,內文有講。

3Live(Facebook).jpg

說的是 3HK,繼上週末銅鑼灣旗艦店 3LIVE 開業慶祝活動後,3LIVE 今個星期又有新搞作,重點是:首度加入機皇慈善競投節目,機皇包括內置 Leica 雙鏡頭的華為 Mate 10,三星 Galaxy Note8 以及 iPhone X,3 款手機將會由 $3 底價起拍賣,每次叫價單位為 $100。3HK 表示,競投活動的有關收益,將會撥捐作慈善用途,不管網友是抱着甚麼心態都好,你又有沒有興趣星期六去 3Live 旗艦店玩下呢?

3Shop.jpeg

活動詳情

日期:18 / 11 / 2017
時間:下午 2:30 開始
地點:銅鑼灣旗艦店 3Live (銅鑼灣怡和街 46-54 號麥當勞大廈地下 A 及 F 舖連地庫)

最新新聞