飛甩 CMHK、中國聯通!超荀價 $188 平玩中、港、澳數據!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-11-24 13:35 | 3 香港
如果你成日都會返下大陸工作,一般都會選擇 CMHK 的「飛常大中華」計劃,因為佢可以一個月費,就包哂中、港、澳、台四地數據,就算唔係返大陸工作,放假想去澳門散下心,都唔使再煩買儲值卡,最抵玩原本應該係佢...... 不過,今日就有網絡商出招,推出了中、港、澳三地 Plan,只需 $188 就有 3GB 數據,不單止平過 CMHK,甚至更抵玩過中國聯通的中港 Plan。網友又會唔會因而飛甩 CMHK、中國聯通呢?睇下文啦!

3HK(Facebook).jpg

3HK 今日宣佈,推出全新「中港澳 FUN 享」月費計劃,月費只需 $188 (另需 $18 行政費),則可在中、港、澳三地享有 3GB 共用數據,而且用途不限,用來 share Wi-Fi 又得,用來 Facebook / WhatsApp 都得。順帶一提的是,3HK 呢個 Plan,在大陸漫遊是用中國聯通網絡,因此可以唔使再理你部手機係支持乜嘢制式,九成九的香港手機都能夠用聯通在大陸 4G / 3G 上網。

另外,如果你想開埋大陸號碼,每個月加 $38 申請「內地號碼及通話組合」就搞掂,並且包埋 30 分鐘內地通話分鐘,方便你 call 的士、食飯訂枱等等。而推廣期內 (即日起至 2018 年 1 月 31 日),「中港澳 FUN 享」客戶亦都可以免費享用兩個月「內地號碼及通話組合」。至於其他 3HK 用戶,如果你哋都想申請「內地號碼及通話組合」,要個大陸號碼的話,月費則為 $48,需簽約 12 個月。3HK 呢個「中港澳 FUN 享」月費計劃,網友覺得抵唔抵玩呢?

一表比拼 3HK、CMHK、中國聯通

  3HK
「中港澳FUN享」
CMHK
「飛常大中華」
中國聯通
「ONE中港共享計劃」
月費 $188 $198 $188
合約期 24 24 24
數據用量 3GB 3GB 2.5GB
行政費 $18 $18 $9
支持地區 中、港、澳 中、港、澳、 中、港
▲ 3HK 「中港澳 FUN 享」Plan 算係抵,不過要注意的是,佢只有 3GB,但 CMHK 同中國聯通,就有不同用量的 Plan 可以選擇。我會說,這是「中港澳 FUN 享」Plan 的缺點之一。

最新新聞