版主證實 Lycamobile 神卡玩完!手機號碼 無服務 轉唔走

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-04-13 14:42 | 3 香港
想平玩數據,識玩一定唔係上台,而係玩 Prepaid SIM。ePrice 好多時都為大家介紹 SIM,當中有張被譽為「神卡」的,就是 Lycamobile。當日主打 $68 有 10GB 極速上網,確係受到不少網友歡迎。可惜的是,我哋係時候要同 Lycamobile 說再見了。版主證實:Lycamobile 正式玩完!而用緊 Lycamobile 的網友,又有咩地方需要注意呢?下文版主會話你知。

Lycamobile(Facebook).jpg

最近接二連三有不少網友投訴,表示 Lycamobile 出現咗問題,用唔到。於是乎,版主就打電話去 Hotline,了解一下實際情況。以下為版主跟客服的對話內容:
 
版主:你好呀,其實我係幫朋友問架,佢同我講唔知做咩最近張 Lycamobile 卡好似用唔到,想了解一下到底發生咩嘢事。

客服:你好呀...... 其實呢我都係前兩日收到通知呢,我哋 Lycamobile 因為「第三方」的原因,所以未能提供服務......

版主:「第三方」原因?即係點呀?

客服:Er...... 因為呢我哋係租其他網絡商的網絡,即係和記啦,因為某啲原因所以導致無法再提供服務......

版主:哦哦......明白,咁而家我個朋友用緊你哋,可以點做?

客服:我哋會安排退款俾返你朋友,可以叫你朋友打電話上黎,登記返啲資料,我哋會喺電腦 check 下你張 SIM 仲有幾多餘額,我哋會用支票形式將支票寄返去你住宅。

版主:咁我想問下呢,咁如果想 Keep 返住個電話號碼,係咪一定要轉返去 3HK?

客服:唔一定嘅,你轉去邊度都得......不過暫時唔能夠轉走住呀......因為我哋公司仲同 3HK 果邊商討緊,要等商討完之後先可以轉走呀......

版主:咦,咁如果我朋友而家搞咗退款,之後仲有無得轉走架?

客服:可以呀,但如果調返轉你轉走咗先,我哋電腦就無哂記錄,到時就無辦法退款喇......

版主問了電訊業內人士,

今次 Lycamobile 熄機事件,唔關 3HK 事

因為若果 3HK 無故熄機,係會俾政苦罰款的。消息人士指出,3HK 「跟本未收過 Lycamobile 會停止服務通知」。版主亦打聽到,今次是 Lycamobile 突然及主動停止服務,與「第三方」無關。

不過,據 OFCA 業務守則的規定,網絡宿主 (即係 3HK) ,最後有責任要收番「租台」但沒有服務可用嘅客,俾佢哋帶號轉去 3HK。但客服都講到啦,暫時未有安排,要等 Lycamobile 同 3HK 傾好之後,先至能夠 MNP 轉走號碼。

但消息人士提到「根本 Lycamobile 未聯聯過宿主網絡商,有關號碼轉台之事,未有商討過」。

亦即係話,如果你係用緊 Lycamobile 做主號的話,你就可能會人間蒸發一段時間了......


keithyim_4_3146_960463d5124174b13330b03cef7da48bori.jpg

30223993_10155944492404220_1176979982_o.png
▲ 可以留意的是,佢哋網站仲未死的,但有用 Lycamobile 的版主 Keith 表示: 戶口服務死哂。另外,都要提提大家,如果你經過 7 仔、OK 等地方,見到仲有 Lycamobile 儲值卡,都千祈唔好再買了!

唔知用緊 Lycamobile 的網友,又有咩嘢疑問,或者有咩嘢想講呢?歡迎留言講下啦!

更新:同日晚上 OFCA 通訊辦亦發文,確定受影響 Lycamobile 用家可 MNP 攜號轉台

最新新聞