中國移動送真機!Apple 發佈會前估新 iPhone 賣價贏獎品!

Eddie 2014-09-08 11:30 | 中國移動香港
網友記唔記得之前版主同大家講過中國移動香港會送出六部旗艦級手機,網友們又有冇留意呢?他們近日在 Facebook Page 上面公佈了遊戲玩法,原來就係估 Apple 發佈會上面新 iPhone 既價錢,估得最接近既就可以贏到一部真機!不過限時就係聽日凌晨,網友們參加要趁早啦!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2014-09/08/179064/unrealandy_1_3148_db5edc22c6796e37ed5a14c2187c0ef8.jpg

中國移動送 6 部全新旗艦機!估 Apple 新機價錢羸真機!

早前中國移動香港公佈過會送出 6 部全新旗艦手機,當然有網友估係傳聞中既 iPhone 6 啦,不過今次都仲未公佈係邊部手機,只係講會送旗艦。佢地亦都係自家的 Facebook 公佈遊戲玩法,只係要佢地 Facebook 留言估新一代 Apple 手機最貴型號的香港零售價,最早估中既 6 位就可以贏到真機。如果冇人估到既話就以估價最接近既 6 位成為贏家。

根據網友留言,唔少網友估 Apple 新機最貴賣價去到 $7,500 ~ $ 8,000 ,亦有網友估定價會貴到去 $9,200 ~ $9,300 。網上唔少傳聞都話新一代 iPhone 會加價,究竟有幾多網友會估得中呢?我地拭目以待啦!不過網友真係想贏真機既話,就記得要玩呢個遊戲啦,下面就係中國移動香港既遊戲詳情,網友們可以參考:

1. 係中國移動 Facebook 專頁留言估吓「Apple公佈的新手機中,最貴型號(最高容量)的智能手機的香港建議零售價」,並用以下格式回覆作答: 
【我估Apple新手機最貴型號會賣HK$..._______。】以及

最快答中的6位朋友將會贏出,如至截止日期亦無人估中,將以估價最接近的6人為贏家。每人只限參加一次。

2. 必須先登記 //goo.gl/8NFuBm 獲得參加資格。

註: 中國移動香港的員工及合作伙伴均不能參與是次遊戲,對於賽果如有任何爭議,中國移動香港保留最終決定權。

遊戲截止日期:香港時間2014年9月9日23:59分

#提示網友,留言如果經過 Edit 的話會作廢,如果想重新估價要先 Delete 留言再留一次

最新新聞