秒殺中聯通?CMHK 中港 4G 大升級,用埋澳、台數據共用,無加價!

Lawrence 2016-05-04 13:45 | 中國移動香港
早前,版主都同大家分享過,係中港 4G 月費 Plan 呢個範疇上,兩大巨頭 CMHK 同中聯通鬥得火熱,各不相讓。上月中聯通就出「奇招」,以「7 地合 1 數據服務」作招睞,一個月費可以在大陸、台灣、澳門、香港、日本、澳洲、新加坡做到數據共用。為左反擊, CMHK 可以話去得更盡,因為佢地將中港 4G 月費計劃來一個大升級,而且月費維持不變。一齊來睇睇有幾吸引。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-05/04/205317/lawrencelaw_1_3148_917a4754ff9549d146da7c88845c51d0.jpg

CMHK 月費計劃大升級!中港兩地 4G 共用變中港澳台四地 4G 共用

嚴格來講, CMHK 唔算係有新招搶客,只係將原有的數據 Plan 升級。原來的中港 4G 計劃,雖然係 1 月中正式同香港 4G Pro 計劃分拆,某程度上算係變相加價,但始終能夠做到中港 4G 數據共用選擇唔多,所以仍然有唔少人用。而 CMHK 剛剛推出的「飛常大中華 4G 服務計劃」,就係將原有的中港 4G 計劃 Upgrade,令 4G 數據用量可以在香港、中國、澳門及台灣四個地區共用。而且係價錢方面,都係維持不變。看起來吸引力當然好大啊!


//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-05/04/205317/lawrencelaw_3_3148_9a6015924aa6ca9c8b282d531b6a0be7.jpg
雖然加入左台灣、澳門兩地數據共用,但係 CMHK 月費並沒有改動。

新加入台灣、澳門數據共用,舊客又能否受惠?

上文講到,今次 CMHK 其實係將原有的中港 4G 計劃加入新服務,唔少而家用緊 CMHK 的朋友,第一時間會諗,自己又會唔會受惠呢?版主就向 CMHK 查詢過,只要係 16 年 1 月 11 號 CMHK 分拆出中港 4G 計劃同 4G Pro 本地服務計劃之後,使用中港 4G 計劃的用戶,都可以用埋台灣、澳門數據共用,同樣係唔使加錢的。至於係 1 月 11 日月費計劃未分拆之前的客戶,就未能受惠了。

數據 Plan 價錢大比拼,CMHK「飛常大中華」抵過中聯通「7地合 1」?

最後再來同大家格價,其實 CMHK 將原有 4G Plan 升級,影響相當大。因為今年陸續有不少網絡商,推出香港跟不同地區的數據共用服務,好似 csl 早前的港澳連城,同埋中聯通的「7地合 1」。當中 csl 的港澳連城服務「月費通行證」,因為需要每月加 $138 ,以價錢來講即時被「秒殺」,版主就唔多講了。

而中聯通的「7地合 1」數據 plan ,目前仍然未有一間網絡商做到 7 個地區數據共用,所以你可以話不能同 CMHK 直接比較。但從另一方面睇,中聯通個 Plan 在日本、澳洲同新加坡三地,每地區都要加 $38 先做到數據共用,而本來的月費計劃價錢都相當高昂。所以就性價比而言,看來都係 CMHK 更有優勢,以下就係比較圖表。唔知大家又覺得 CMHK 將原有中港 4G 變成中港澳台 4G 計劃,吸引力又大唔大呢?留言講講啦!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-05/04/205317/lawrencelaw_5_3148_242748a7958e834ea3fc2303f39140e5.png
▲ 其實「飛常大中華」 4G Plan 同原本的 中港 4G Plan ,內容基本上一樣,只係多左數據包括台灣、澳門,呢點。


一個月費 7 個地區共用數據!中聯通再推新 Plan,全港最抵?
▲ 版主個人覺得,其實 CMHK 擺明係狙擊中聯通的。從中聯通 7 地合 1 數據 Plan 可以見到,跟 CMHK 相比,兩者計劃內容差不多,但係月費價錢方面⋯⋯中聯通 1GB 月費差唔多追得上 CMHK 6GB 月費,唔使計都分到高下啦?

更多有關香港及其他地區數據共用月費計劃的消息:

中國聯通 新中港 4G 月費震撼價!價錢比拼 CMHK 版主同你計
一個月費 7 個地區共用數據!中聯通再推新 Plan,全港最抵?
澳門任用 Wi-Fi、數據免漫遊費! csl. 推港澳數據共用 抵唔抵?

參考:CMHK 官網

最新新聞