嫌 iPhone 定價太貴?立即搶!最新 iPhone 7 免費送

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-09-06 14:18 | 中國移動香港
距離 Apple 發佈會之日愈來愈近,相信不少果粉都開始對換新 iPhone 有所準備,想知新 iPhone 係點,就記得留意 9 月 8 日凌晨的發佈會直播了!不過,版主知道,亦很明白,有一類人一直都很想用 iPhone,但因為定價太高的關係,根本捨不得下手。如果而家唔洗錢,送埋俾你,你又會唔會把握今次機會呢?睇下文啦!

iPhone 7(Facebook).jpg

中國移動香港 CMHK 日前就舉行了一個 Facebook Game-「and!Pass 四地大搜捕  有獎遊戲」,遊戲非常簡單,只需在明晚 11:59 或之前,Like 同埋 Share CMHK Facebook Game 個 Post,然後 Post 內有條 360 影片,回答兩個問題,包括「請問以下 360 片中總共有幾多張 and!Pass?」以及「估下 Apple 即將公佈嘅新手機中,最貴型號手機嘅香港建議零售價係幾多錢呢?」,頭 7 位最快答中答案而又估啱價錢的網友,就能夠得到年度旗艦手機乙部,如果咁唔好彩無人估中,就會以最快而又最接近答案為優勝者 (以上載時間先後為準)。

Screen Shot 2016-09-06 at 2.06.44 PM.png
▲ 要注意的是,一定要先登記 CMHK 的 and!Pass,才符合參加資格。

按這裡有「and!Pass 四地大搜捕  有獎遊戲」細則詳情。

最新新聞