靈活運用頻寬! 新一代 4.5G 網絡大測試

管理員 2016-12-16 19:50 | 中國移動香港
若果大家有留意網絡商嘅廣告,都知道現今網絡已做到 4.5G ,甚至已朝著 5G 技術邁進。不過,對於手機用家來說,收得好唔好,上網快唔快,似乎先係最實際。在廣告背後,一個網絡商怎樣提升網絡質素?最近小編就深入了解過中國移動香港 CMHK 嘅 4.5G 網絡最新發展,亦親身體驗過!一齊看看 CMHK 最新網絡質素測試結果吧!

fb03.jpg


TD-LTE / LTE FDD 融合網絡升級至 4.5G 網絡

近來各個網絡商均強調自家嘅網絡已提升至 4.5G,而 4.5G 其中一項核心技術就是載波聚合技術 (Carrier Aggregation,簡稱 CA),簡單來說就是讓用戶的手機,由以往同一時間只能接收網絡商由一條頻譜發出來嘅訊號,演進為同一時間接收不同頻譜。情況類似一加一等於二,目的是提升上網速度。因此,用家可更快完成某一頻段嘅上網工作,令網絡可容納更多用量,減輕網絡擠塞。其實,只要大家持有適合嘅手機 (支援 Cat 6 速度) ,便可以享受得到 CA 帶給大家嘅好處。

中國移動香港 CMHK 是少數在香港擁有 TD-LTE / FDD-LTE 4G頻段嘅網絡商,一直以提供高性價比嘅數據及話音服務取勝。其中,「飛常大中華」4G服務計劃,一個月費、四地數據,更方便了不少來往中、港、澳、台四地嘅用戶。而喺網絡發展上,CMHK 亦靈活運用旗下1800、2100、2300 及2600 MHz頻段,再配合CA技術,網絡質素得以大大提升,當然大家最關心嘅就是實際上網速度與穩定性。

實地測試:港鐵新站引入 1800 + 2600 MHz 2CA 網絡

香港港鐵班次密,人又多!不少用家都投訴上唔到網。據知,CMHK於港鐵網絡覆蓋方面下左唔少功夫,喺新線觀塘延線:黃埔、何文田新站引入了1800 + 2600 MHz頻段 2CA 網絡。好處是網絡容量更廣,可容納更多人同時上網,而網速亦快好多。喺我哋嘅速測裡面,見到上網速度可以超過200Mbps,無論上網、睇片、Download 遊戲都快過人呀。

 01.jpg


02.jpg
▲ 用家可在黃埔與何文田站月台感受到 1800 + 2600 MHz 頻段 2CA 網絡上網速度之快,最快超過200Mbps 架!



▲  我哋喺何文田站作應用測試,睇 OTT 電視與下載遊戲都好快好順。

03a.jpg
▲  據知,CMHK已喺多個地鐵站加入2100MHz 頻段的 4G 覆蓋,現已開通太子站、尖沙咀站、中環站及金鐘站。在 1800 MHz頻段以外,多加 2100 MHz頻段的 4G 訊號,可作增加覆蓋之用,提升在港鐵上網時嘅流暢度。圖片裡面是手機開啟了Service Mode 後,見到正在接收 Band 1 即 2100 MHz頻段的 4G LTE 訊號。

04.jpg
▲  除了車廂、月台,其實港鐵大堂都係人多嘅地方!大家都習慣相約喺港鐵大堂等人、交收之類。故此,CMHK 亦選在人口稠密的港鐵大堂- 尖沙咀大堂進行網絡升級工程,加入 2600 MHz頻段,令網絡容量更大,上網更快,睇睇測試速度就知道了。


05.jpg
▲  CMHK 於香港站與九龍站的大堂與月台,早已舖設 2600 頻段網絡,網速都好快呀。
實地測試:繁忙地區戶外覆蓋

實地測試:繁忙地區戶外覆蓋

CMHK 在新港鐵站引入 1800 + 2600 MHz 2CA 網絡,而喺室外人多地方,佢地亦會用盡 20+10MHz 嘅 TD-LTE 2300 MHz頻段來提供服務,以提升室外網絡覆蓋及速度,令用戶有更流暢的網絡體驗。

06.jpg
▲ 在中環 IFC 戶外,我哋都感受到 2300 MHz頻段 2CA 覆蓋,在中午街上人來人往的情況下,上網速度都達到 60Mbps,成績不俗。圖中見到 Band 40,並出現兩次,代表已做到兩段 2300 (20 + 10MHz) 同時接收,令網速更快。

小結:不停進步中

中國移動香港 CMHK 一直有很強嘅中港跨境服務優勢,但事實上佢地不只專注於開發跨境服務,同時亦投放很多資源於網絡發展方面,希望藉著更先進嘅 4.5G 技術,大大加強網絡容量及覆蓋,提供更快、更好嘅上網速度,CMHK 嘅用家慢慢會感受得到!

資料由客戶提供

最新新聞