CMHK 「攜號轉台」神器 MySim! 今個週末仲會大派 1000GB 數據!

管理員 2017-01-12 20:16 | 中國移動香港
小編聽說過,其實現在還有不少人,喜歡玩儲值卡,原因是: 上網抵。但想平玩儲值卡,就可能需要成日換 SIM 卡,其實有點麻煩,而且有時遇着靚號碼,要放棄佢實是可惜。最重要是,儲值卡打電話好貴,對於成日有需要傾電話的人來說,其實唔抵。不過,CMHK 而家推出了一個新的流動通訊服務,好正,既可以攜號轉台唔使簽約,又有無限本地通話分鐘及無限本地網內SMS之餘,而且仲包埋來電管理服務 (連來電轉接)。想上網的話,仲可以自行買 全速*4G本地數據,非常自由,對於平時用開雙卡機的用家,相當適合。今個星期六日CMHK仲會聯同兩位宅男女神孫慧雪同簡淑兒免費派發MySim,想知更多詳情,即刻睇下文啦!

CMHK(Facebook).jpg

攜號轉台 (MNP) 神器!毋須簽約,$50 包無限本地通話分鐘 + 來電管理服務!

CMHK 今次推出呢個服務叫 MySim,免簽約,基本服務費為 $50,每 30 天就會扣除一次,而基本服務就包括無限本地通話分鐘、無限本地網內 SMS、來電顯示、飛線等來電管理服務!而且在推廣期內申請,更可免 $18 行政費,真係抵玩!最重要的是,呢個服務可以說是一個「MNP 神器」,可以帶埋你個號碼上台,唔驚無左自己個靚電話 number。新號碼上台,更只需要網上申請, SIM卡就會郵寄去你屋企,非常簡單、方便。另外,首 5000 名登記客戶,更可獲贈 $50 超市禮券。

CMHK_My Sim 650x550-003-tc.jpg

想上埋網,都得!自行買全速*4G數據,多買多平!

如果想上埋網的話,就可以買全速*4G本地數據,多買多平,一次過最多可以買 20GB慢慢用。CMHK 呢個 MySim 流動通訊服務最正的地方是: 數據無限期^!平時出面上台,每個月都會歸零,就算你今個月用唔哂,仲有 2GB 未用,都唔可以將呢 2GB 撥到下個月。但 CMHK 呢個 MySim流動通訊服務就唔同,月底不歸零,用完可再買,一啲都唔會浪費! 

有興趣,三步輕鬆申請


一部曲: 網上選購 MySim,並需繳付首 30 日基本服務費

二部曲: 郵寄收到後啟用 SIM Card

三部曲: 登記賬戶後增值及選購全速*4G本地數據


今個星期六日大送 1000 張 MySim

CMHK 將於 1 月 21 日及 22 日聯同兩位宅男女神孫慧雪 ( 阿雪 ) 同簡淑兒 ( Jessica ) 在銅鑼灣及旺角免費大派 1000 張 MySim Sim卡,陪大家迎新春!

每張送出的 MySim 都已經包括30日無限本地通話和 1G B全速*4G 本地數據用量。另外,只要當日即場啟用埋張 MySim 再參加 CMHK Facebook 有獎遊戲,就有機會贏走 iPhone 7 (128GB) 一部。


活動詳情︰

日期︰2017年1月21日
時間︰下午2至6點
地點︰銅鑼灣東角道

日期︰2017年1月22日
時間︰下午2至6點
地點︰旺角西洋菜街

^ 數據限期以SIM卡有效期為準

* 每日00:00至23:59(香港時間)期間, 本地數據用量累計達1GB後數據速度將調至不低於每秒128kb及不可用於網絡分享 (tethering) 及P2P功能 (包括 Bit torrent )。

# 攜號轉台客戶或 CMHK 客戶需親身到門市並帶齊所需文件(如身份證)辦理轉台手續或更改服務計劃手續。

MY SIM sim card.jpg

服務需受有關條款及細則約束,更多詳情請上 //and.hk.chinamobile.com/

資料由客戶提供

最新新聞