​CMHK發威!傳百萬月租旺角三層舖 跟 csl 對撼

Keith Yim 2017-08-09 19:09 | 中國移動香港
網友有無發覺,無論係上台 Plan 定儲值卡,都有減價嘅走勢,月費 Plan 有 HKBN 將 21Mbps 速度計劃,減到 $78 (按此),CMHK 有勁平高用量 Plan  (按此),連儲值卡數據計劃都大減價,做到 $45 一個月,高速無限上網 (按此)。幾個網絡商繼續大戰,連門市都要爭。有報導指中國移動香港租下旺角三層舖,剛剛好對頂 HKT 旗下兩大品牌 csl. 及 1010,較勁味道好濃!

fb.jpg

根據蘋果日報報道,旺角西洋菜街 1L 至 1M 號全幢,地下及 1 至 3 樓,地下 1162 方呎,1 至 3樓每層約 1194方呎,合共約 4800方呎,傳已租出,月租約 100 萬元,傳新租客為中國移動香港!版主今日實地觀察過,該舖位是一小座物業,三層交吉,並以貼出成功租出的標語。呢間舖左面有 HKT 香港電訊旗下的 1010 旺角專門店,對面更是 HKT 另一網絡商品牌 csl. 三層旗艦店。若果傳聞是正確,同一地段會有兩個網絡商旗艦店,而對出的西洋菜街,更是周六周日舉行活動的熱門場地,想想,若果 iPhone 8 推出,兩間網絡商同時在旗艦店攪活動,對戰味道,會十分濃。熟悉香港網絡商都知,中國移動香港的客源不及 HKT 的 csl. 多,今次用開新店挑機大佬,你又點睇?

IMAG0103.jpg
▲ 呢個就係傳出CMHK 旺角嘅三層大舖,己寫了租出。左面是 1010 右面係衛訊。

IMAG0100.jpg
▲ 對面就係 csl. 旺角旗艦店。

來源:蘋果日報

最新新聞