CMHK 漫遊日費減價!歐美地區數據減至日韓價,外遊上網至抵!

管理員 2018-07-20 13:49 | 中國移動香港
就到暑假,不如去個旅行吧!小編都想。不過去旅行,首要解決的應該是去到當地之後數據漫遊的問題,上唔到網分享食買玩樂事小,無得跟家人報平安事大。當然,你都可以考慮去鴨記買張數據 SIM,但平時工作忙碌,未必有空特登去深水埗,有時買完去到當地都未必用到。呢個時候就可以考慮使用網絡商提供的數據漫遊日費計劃。小編發現,最近中國移動香港CMHK 將歐美、澳洲、新西蘭等熱門國家的漫遊日費減價,並減到跟日本、韓國這些亞洲地區的數據漫遊日費同價,網友認為是否很有吸引力呢?

CMHK01.jpg

CMHK 漫遊日費計劃,平絕網絡商
中國移動香港 CMHK 的數據漫遊日費計劃(「數據漫遊自由圈」),不同的地區有不同的收費模式,最近的中國內地、澳門及台灣,每日收費上限 $48。遠少少的日本、韓國、馬來西亞等等,日費為$68。

CMHK 今次推廣嘅地區,主要範圍為歐洲、美洲、中東、非洲等地區,原本收費是每日 $98,現在 CMHK 再將呢啲國家嘅日費減價至每日 $68,比其他網絡商抵玩。而且只要登記一次,就可開通計劃內所有地區的數據漫遊服務,就算你一次過去多個國家,都不用再分開申請。

總括而言,無論是哪一個地區,CMHK 的數據漫遊日費計劃,依然是平絕網絡商。小編知道有些網絡商會推出指定用量的日費計劃,例如 300MB / 500MB 等等,而今次小編則會針對任用數據漫遊的計劃,來比較一下各網絡商的收費 (無限用量日費計劃)。

各網絡商日費比較
(截至 2018 年 7 月 19 日)
  CMHK 網絡商 (A) 網絡商 (B)
中國內地及澳門 $48 $138 $138
台灣 $48 $198 $198
其他亞太地區如日本、韓國 $68 $198 $198
歐洲、美洲、澳洲及非洲指定地區 $68 $198 $198
▲ 可以見到,無論是去中國內地、澳門、台灣、其他亞太地區如日本、韓國、歐美及澳洲,CMHK 的數據漫遊日費計劃,明顯地比網絡商 (A)、網絡商 (B) 便宜。

 

為甚麼要選擇 CMHK 的「漫遊數據自由圈」服務?

1. 有了 CMHK「數據漫遊自由圈」,從此不用再換 SIM,一到埗就可使用,相當方便!而且申請方法簡單快捷,只需透過 CMHK 網站、MyLink 手機應用程式申請或在手機上輸入編碼即可用到。

2. CMHK 的減價除了吸引新客外,同樣都能夠關顧到舊客,無論你是新舊客戶,都不用再擔心外遊時昂貴的漫遊費用,亦都不用再怕會出現天價的帳單。而且收費架構清晰,可以給用家信心的保證。

3. CMHK「數據漫遊自由圈」包括全日任用數據,網絡亦有保證,不必再擔心在街邊隨時會買到「有伏」的儲值卡,出現上網速度慢、用量有限,甚至完全無法使用的情況。

CMHK 新數據漫遊價好抵

CMHK今次更新「數據漫遊自由圈」收費,特別對於遠行歐美、澳洲、新西蘭等國家/地區嘅網友,帶來方便!只要用返自己張 SIM 卡就得,唔駛買卡之餘,仲唔駛怕買錯卡!而且各地日費只需$68,十分超值抵用!CMHK 嘅用家,記得登記呀!


資料由客戶提供

最新新聞