幫數碼通搶 csl. 客!HKBN 推彈性真無限數據計劃:吸引,但有無伏?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-09-19 19:49 | 數碼通
當初 HKBN 初出手機台,版主剛好 SUN Mobile 合約完結,於是就順便 Join 左 HKBN $98 5GB 42M 的 Corp Plan,可惜 Join 了之後,就發現今次不妙了:上網速度並沒有大問題,最主要問題是 Wi-Fi 熱點太少,並不像 SUN Mobile 果陣咁,有咁多「CSL」Wi-Fi。當 Wi-Fi 熱點不足的時候,版主就發現 5GB 實在是不太夠,好容易會爆 Data 變地獄速。不過,版主收到風,HKBN 將會幫 SmarTone 搶 csl. 客,推出更有吸引力的「真無限數據 Plan」,版主聽完應該會考慮加約升級上去。到底吸引地方在於邊?又有無伏呢?睇下文啦!

HKBN(Facebook).jpg

HKBN 推出「彈性」真無限數據計劃

HKBN 將會在明日舉行發佈會,主要內容係乜,唔使等聽日了!版主收到風,HKBN 將會取消原來的 $248 以及 $288 Plan,並將 $218 / 12GB Plan 加價 $30,即 $248。但有個 Gimmick 位係,以往當你超出 12GB 的話,速度就會變成 128kbps,而家過左 12GB,果個月加 $80 就可以享真無限上網,即 total $328,而如果果個月唔過 12GB 的話,就只需付 $248 就可以了。另外,如果你本身係 HKBN 客戶,選用 12GB Plan 的話可以享有每月 $30 回贈,即 $298 無限數據,但要付行政費,而如果你係由 csl.、1010、123、SUN Mobile 轉台過去,就連行政費都可以慳番。

文字太複雜,下表為清晰版本:
  該月用量少於 12GB 該月用量高於 12GB
HKBN 客戶 (包括寬頻、家居電話) 登記 $218 + $18 行政費 $298 + $18 行政費
csl.、1010、123、SUN Mobile 攜號轉台 $218 $298
其他新客戶 $248 + $18 $328 + $18 行政費

有無伏點?

呢個 Plan,聽落係有啲 Gimmick,幾有彈性,高用量用家可能會用,但原本用量唔係太高的話,就未必適合這個 Plan。每個月你可以肯定自己用唔超過 12GB,都無問題,但如果你突然有個月一唔小心用超過 12GB 的話,即使只是超過 1MB,你都要強制性加 $80 自動升級無限數據,呢點就似乎有少少伏了......當然你亦可以用手機內置的限制每月數據用量功能,控制自己的用量,一到差不多 12GB 就停,咁就可以減低無啦啦俾多左錢嘅情況。如果 HKBN 真係可以俾我加約升級上去,版主我應該都會考慮升級,明日版主就會直接打電話上 Hotline 問~你又對呢個 Plan 有沒有興趣呢?而家已經有 5 個網絡商推出真無限數據計劃,HKBN 又係唔係暫時最吸引的網絡商呢?留言討論下啦!
 

最新新聞