Sailfish 新平台反攻 Android、 iPhone!Jolla 手機香港會賣!

Eddie 2014-07-31 12:56 | 網絡消息
我諗網友們都知道九月會係手機界既「重頭戲」,因為 IFA 入面會有唔少新機,傳聞 iPhone 亦會係 9 月 12 號正式發佈。不過有部新機就即將係 8 月登陸香港,搶先挑戰原有既 Android 同埋 iPhone 市場!冇錯,佢就係「新系統」 Jolla!

​毋須買機  體驗 Jolla 滑動式手機介面

Jolla 手機由 3HK 代理!手機平台生力軍衝擊 Android + iOS

可能網友或者未必知道 Jolla 手機是什麼,其實它是之前 Nokia N9 入面 MeeGo 手機的後續版本,內置的手機系統就是 Sailfish OS ,這是不同於 iOS 和 Android 的第三個平台,主要的操作是採用屏幕的手勢,有玩過 Jolla Launcher 的網友都應該感受過不同吧。而香港會引入的 Jolla 手機採用 4.5 吋 qHD 解像度、 Qualcomm Snapdragon 400 1.4GHz 雙核心處理器、 1GB RAM 、 16GB ROM (支援外置插卡)、800 萬像素主鏡頭和 200 萬像素前鏡頭,電池量是 2100mAh,從規格睇就唔算好吸引啦。

至於 Jolla 手機會預定 8 月 12 在香港正式開賣,價錢方面未有消息 ,傳聞與外國賣 $349 歐元(約 $3,600 港幣差不多)。不過這個系統的特點就是可以支援 Android Apps ,要轉會都唔算太麻煩。大家認為呢個系統面對 Android + iOS 又會唔會有出路呢?版主睇番之前既文章,有唔少網友都話香港出 Jolla 會支持,經過咁耐之後大家有冇改變心意?留言講講吧!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2014-07/31/178392/unrealandy_1_4247_3529da7d256cff83c22bea0c20a5aefc.png

Jolla 相關文章回顧:

Jolla 手機 Hands-on 試玩
Jolla 手機上市 支援 Android Apps 、 Nokia Maps
Android 手機安裝 Jolla Launcher 免費體驗
極速了解! Jolla 手機網友 5 件必須知道的事!

最新新聞