平過一餐飯!4 美元就買到 Freedom 251 智能手機!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-06-28 20:58 | 網絡消息
三十蚊港幣可以做到啲乜? 幾年前勉強都仲可以食到餐午飯嘅,而家? 無四十蚊,都好難夠數埋單。但大家有無想過,三十蚊唔夠食個 lunch,但居然夠買部手提電話? 由印度廠商發售的 Freedom 251,只需 4 美元,就可以買得到,折合港幣真係三十蚊左右,真係超級抵!睇下文啦!

Freedom(Facebook).jpg

印度廠商表示,呢部係一部賠錢賣的手機,但希望可以透過大量生產、販售來達到產銷平衡,目前已經備貨 20 萬部 Freedom 251,準備好在六月底出貨上市了。這台 Freedom 251 亦不是一部只能打電話的功能手機而已,而係一部貨真價實的智能手機,運行 Android 5.1 作業系統,並可使用 Google Play 應用商店,硬體方面則是使用 1.3GHz 四核心處理器、4 吋 960x 540 解像度屏幕、1GB RAM 以及 8GB ROM,另外亦有 800 萬像素主鏡頭以及 320 萬像素前置鏡頭,可以話係「麻雀雖小五臟俱全」。當然,Freedom 251 的重點係價錢夠便宜,呢點亦係佢最大的優點。

雖然呢部 4 美元的手機在成本方面是賠錢賣嘅狀態,但係製造廠商或者打算透過呢部手機,在市場上打出知名度,從其他地方獲利。畢竟印度市場目前是擁有世界第二大人口的國家,也是僅次於中國在智能手機市場成長最快的國家,但是由於人均(GDP)偏低,高階手機在這塊市場上並不吃香。所以利用如此低價的手機開拓這個市場,可能真的是非常值得一試的行銷策略。

來源:Phonearena

最新新聞