4GB RAM 手機未必玩到!  官方 Pokemon Go 支援手機/問題大解構

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-07-25 15:40 | 網絡消息
真係好誇張,今朝早《Pokemon Go》正式香港上架,YK 仔報告,見到啲人真係邊行邊捉寵物小精靈,可想而知,《Pokemon Go》的受歡迎程度,真係超乎想像。呢一刻,大家都好興奮,但係就在個個都《Pokemon Go》的時候,可能會有些網友會玩唔到,點解?而《Pokemon Go》呢隻 Game,又有乜野問題出現呢? 版主即刻同大家解構一下!

Pokemon Go(Facebook).jpg

手機有 4GB RAM 都未必玩到?支援手機需求,官方話你知!
街上行人個個玩得好開心,有部份網友玩唔到?原來,係因為《Pokemon Go》唔支援佢地嘅手機,而其中一大受害者,應該就是 ASUS 舊有的 ZenFone 系列。原來根據官方顯示,講到明 Intel CPU 係唔支援的,所以如果大家係用緊配備 Intel U 的手機,就算有 4GB RAM 都好,都未必玩到《Pokemon Go》!想玩?換機是時候了!

《Pokemon Go》支援手機需求
Android iOS
- Android 4.4 至 Android 6.0.1 (Android N 用家暫時未玩得,直至官方 Android 正式推出)
- 建議解像度為 1280 x 720
- 需要有強大的網絡連接 (Wi-Fi、3G 或者 4G)
- 支持 GPS 以及定位服務
- 不支援配備 Intel CPU 的機型
- iPhone 5 或更新機型
- iOS 8+
- 需要有強大的網絡連接 (Wi-Fi、3G 或者 4G)
- 支持 GPS 以及定位服務
- 不支援已 Jailbreak 破解的機型

《Pokemon Go》存在不少問題?看看官方的回應
《Pokemon Go》官方在官網上,坦言現版本的《Pokemon Go》的確存在不少常見的問題,即係我地成日講嘅 bugs。而官方亦都列左一系列的 bugs,亦都針對呢啲 bugs 作出回應,睇下官方俾唔俾到乜野有用解決方案你。

001: PokéCoins、道具消失了?
如果你出現了 PokéCoins 或者購買的道具消失了的情況,可以嘗試先登出再登入。登出方法很簡單,只需要打開《Pokemon Go》,按 Main Menu (主目錄),然後按 Settings (設定),就可以選擇 Sign out (登出)。如果問題無法解決,可以嘗試直接重新開機。

002:Android 用家收到 "You already own this item" 的錯誤訊息,點算?
當你課緊金,在商店度買 PokéCoins 的時候,突然間手機斷開了網絡連接,咁你可能就會收到 "You already own this item" 的錯誤訊息,呢個時候,你需要重新開機,應該就能夠解決這個問題。

003:音樂/音效出現失真/延遲?
在某些情況下,Pokemon Go 的音樂以及音效,或者會出現失真或者延遲的情況。而官方表示,當連接上藍牙音響裝置的時候,情況會比較容易出現。官方稱已意識到這個問題,正在積極尋求解決方案。

004:超級「燒」電!多舊尿袋都唔夠用?
官方承認《Pokemon Go》的確會導致部份手機食電食得好快,不過暫時仲未有解決方法,正在想辦法解決。

005:遊戲顯示的位置不正確,甚至沒法移動,怎麼辦?
《Pokemon Go》官方表示,正在不斷努力改善 GPS 準確度以及其穩定性。一般來說,GPS 的準確度很大程度上取決於你使用的設備以及訊號的強弱。而為了提高設備的位置信息,可以檢查一下,到底應用程式有沒有啟用位置權限,其次就係要留意,到底網絡連接是否已經開啟 (3G / 4G / Wi-Fi),另外就要檢查一下,開左位置/GPS 功能未,最後,可以將 GPS 設定為高精確模式。

006:下載遊戲的時候,顯示未在你所在的國家/地區提供這個項目,可以點做?
如果遇到這種情況,首先就要檢查一下你的 Google 設定,確保你的地址是在適當的國家。如果都係唔得,你可能就需要嘗試聯繫 Google Play 的團隊,尋求協助。

各位網友們,各位寵物小精靈訓練員,今日係時候要起程,向着寵物小精靈掌門人的目標進發!如果在過程中,出現以上的阻滯,或者出現更多其他的 bugs 的話,請透過 Facebook,在文章下面留言,報告更多關於《Pokemon Go》的 bugs。

來源:Known Issues | Pokemon Go Database

《Pokemon Go》香港上架及相關文章
Pokémon GO 香港上架!立即睇攻略 (附下載連結)
香港有份!手機任玩 Pokemon GO 免數據收費夢成真!
香港版《Pokemon Go》免 Data 收費任玩 ? 知道呢五件事 包無中伏!
4GB RAM 手機未必玩到!  官方 Pokemon Go 支援手機/問題大解構

最新新聞