玩《籌旗》,晚晚有錢賺!四步「必須」做足 瓜分 10 萬!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-12-03 14:10 | 網絡消息
版主就同大家介紹啦,ViuTV 最新電視節目《籌旗》,唔係淨係睇住上台嘉賓比賽咁簡單,就算係家庭觀眾,坐係屋企都可以玩埋一份。ViuTV 每晚都會派出 10 萬,俾大家齊齊分,而每個階段累積儲值額最高五個金額的勝出者,仲可以另外再分最高 70 萬添!夠吸引未?話就話左俾大家知,有呢個咁嘅賺快錢機會,但機會往往只留給有準備的人,所以版主就提提你,想參加《籌旗》贏大錢的話,就要做好以下準備功夫喇!

籌旗(Facebook).jpg

機會是留給有準備的人!基本功夫要做足!
1. 下載定 Tap & Go 應用程式 (Android / iOS)
Screen Shot 2016-12-01 at 4.49.26 PM.png

2. 按這裡網上申請 Tap & Go 賬戶 (同時你亦可以於門市或特約零售商申請)
由於今次呢個《籌旗》節目,係 ViuTV 同 Tap & Go 合作推出的,一切在比賽中贏得的儲值額,都會存到你的 Tap & Go 賬戶入面。所以,當然你要預先申請定 Tap & Go 賬戶吧!

TapAndGo_card_front.jpg

3. 按這裡登記參加《籌旗》(需年滿 18 歲)
你要玩《籌旗》,最基本要做嘅嘢就係 - 報名。而登記方法好簡單,只需按這裡登記,輸入你的電話號碼、英文姓名以及身份證號碼 (英文數字 + 6 位數字),就基本上可以完成登記。

Screen Shot 2016-12-01 at 4.27.34 PM.png

4. 登記完之後,順手連結埋你的 Tap & Go 賬戶 (請確保登記時輸入的手提電話及身份證號碼與拍住賞賬戶一致)
咁都講過,你可以賺到的,是 Tap & Go 的儲值額,所以你始終都係要將你個 Tap & Go 賬戶同你的 ViuTV 賬號連結,如果唔係,就算你贏到錢,存唔到入你 Tap & Go 賬戶,都係無用。

Screen Shot 2016-12-01 at 4.52.10 PM.png

  最後,版主都要提提大家,在節目期間按這裡,即可登入遊戲。

Tap & Go! 解放 + 派三百! 非 csl 用戶 / iPhone 用家照用
App 下載資訊
 App 名稱:拍住賞
◎ 系統需求:Android 4.2 或以上 / iOS 7.0 或以上
◎ 下載方式:免費
 Google Play / App Store

ViuTV 《籌旗》節目分十萬 相關文章
限時賺快錢攻略!坐家中,用手機,分 10 萬!
玩《籌旗》,晚晚有錢賺!四步「必須」做足 瓜分 10 萬!
賺快錢 晚晚分 10 萬!版主教你用 Tap & Go 玩《籌旗》!

最新新聞