賺快錢 晚晚分 10 萬!版主教你用 Tap & Go 玩《籌旗》!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-12-03 14:25 | 網絡消息
都係果句: 「搵食艱難」,雖然版主年資尚淺,但已深深明白這句說話。所以版主成日都會留意下,會唔會有一些賺快錢的方法,就算無得賺,都要有着數。而版主最近留意得最多的,就是 ViuTV 下星期一開始的《籌旗》節目,晚晚派 10 萬 Tap & Go 儲值額,真係好唔錯,所以版主都忍不住,同大家多多分享。既然賺的是 Tap & Go 儲值額,點能夠唔申請張 Tap & Go 玩《籌旗》,係唔係先?應該點做,睇下文啦!

籌旗(Facebook).jpg

Tap & Go 其實都推出了一段時間,不過版主知道,仲係有唔少人係無申請過 Tap & Go,因為覺得無乜需要 (包括版主自己)。 但係而家有一個藉口,可以俾你申請番張 Tap & Go 喇!無錯就係《籌旗》呢個節目。要賺大錢,無佢點得?只要你年滿 11 歲及持有有效的身分證明文件,就可以登記 Tap & Go 拍住賞,方法有以下三種:

001: 網上申請
相信有唔少網友,平時無乜時間去門市登記的話,都會選擇網上申請。而網上申請有一個玩法,就係你可以自己免費設計一張屬於自己,獨一無二的 Tap & Go 卡,而呢個免費嘅服務去到 12 月 31 日尾就無架喇,版主上討論區見到有網友話,趁住而家仲有推廣,拿拿聲設計番張 Tap & Go 卡玩《籌旗》,你又會唔會想玩下呢?

按這裡可以網上申請 Tap & Go

Screen Shot 2016-12-01 at 5.25.54 PM.png

002: 門市申請
其實基本上任何一間 HKT、1010、csl. 或者 SUN Mobile 門市都可以申請到,只需要出示番有效的身份證 (香港或澳門)或護照 (澳門或中國) 或中國往來港澳通行證,就可以登記。而自己友 (1010、csl.、SUN Mobile 月費服務計劃客戶) ,仲可以免費更換支援「拍住賞」嘅 SIM 卡。

至於門市申請,又有無得好似網上申請咁,設計一張個人化的 Tap & Go 卡呢?答案係有嘅,不過要指定的門市,詳情睇下圖:

Screen Shot 2016-12-01 at 5.41.39 PM.png

003: 特約零售商
如果你附近無 csl. 等門市,好簡單,其實只需要去任何一間 7-11,都可以購買 Tap & Go 卡,$200 一張,送到 $10,有 $210 儲值額。不過就無得製作個人化的 Tap & Go 卡。

hhh_1024.jpg

  最後,版主都要提提大家,在節目期間按這裡,即可登入遊戲。

Tap & Go! 解放 + 派三百! 非 csl 用戶 / iPhone 用家照用
App 下載資訊
 App 名稱:拍住賞
◎ 系統需求:Android 4.2 或以上 / iOS 7.0 或以上
◎ 下載方式:免費
 Google Play / App Store

ViuTV 《籌旗》節目分十萬 相關文章
限時賺快錢攻略!坐家中,用手機,分 10 萬!
玩《籌旗》,晚晚有錢賺!四步「必須」做足 瓜分 10 萬!
賺快錢 晚晚分 10 萬!版主教你用 Tap & Go 玩《籌旗》!

最新新聞