無錢賺?揭深水埗老牌手機店結業之謎

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-04-08 10:05 | 網絡消息
出機方法有好多種,如果從保障層面來說,大概可以分成三個層次:最穩陣的,一定係去大舖、網絡商買手機;次穩陣的,係去賣行貨的細舖;而最平價但保障最少的,相信會是水貨店/網上從外地訂購回來,沒有香港保養。當然,不同層面的出機方法,在手機價格上亦見高低,不過咁,自從競爭法實施之後,大舖可以隨意減價,導致細舖同大舖的價格愈來愈接近,逼到細舖生意愈來愈少,而最近更有深水舖老店走頭無路,被逼轉型,對於呢件事,你又有甚麼看法呢?

mPhone (Facebook).jpg

唔使版主講到咁明,相信平時有睇開版主寫手機行情的新聞,都知道我好多時候講的「深水埗細舖」,指的係邊一間,唔知的話,歡迎隨時 PM 版主問。呢間細舖已經立足深水埗鴨寮街多年,是公認的一間有信譽的老字號店舖,毋需依賴格價網,靠的是佢嘅口碑,佢所賣的手機價錢,很多時候都比格價網上的還要便宜。可惜,再有信譽的老字號店舖,都有說再見的一天,這間店舖最終於 2017 年 3 月 31 日結束營業。版主昨日經過鴨寮街看到,剩下的只是一間空店。

mPhone.jpg

有些網友可能知道,其實這間店舖在太子始創中心都有分店,只不過是以不同的名稱經營。問及太子果邊會否如常營業,有知情人士透露是全線停業,唔玩手機零售,會轉型做批發。

點解就連呢間做左咁耐的老店,最後都要放棄手機零售呢? 係咪真係呢行搵唔到食? 有其他深水埗細舖店主嘆道:手機賺錢的年代已經過去

是競爭法速成這個現狀嗎?是因為競爭法的出現,就連呢啲老字號商舖,都要被逼離場?手機店舖唔難搵,唯獨一間信譽好的店舖,實是難求。長此下去,說不定有一日大家想買手機,都無得揀,只剩下大舖、網絡商一個選擇。如果係咁,你又會有甚麼感受呢?

最新新聞