完勝小米 MIX! 即睇 S835 無邊框旗艦真機 + 跑分!

天問 2017-04-22 00:10 | 網絡消息
早前在 Geekbench 曝光的 Essential FIH-PM1,係出自 Android 之父 Andy Rubin 之手,當中無邊框設計令大家好有期望!不過,Android 之父推出的手機,係咪代表無伏?今日再有呢部 疑似 FIH-PM1 片段流出,睇到 ePrice 一眾版主 O 哂嘴,睇下文啦!

螢幕擷取畫面 (2).jpg


今天,米芝蓮就發布了一則宣傳片段。在第7秒內時,一部超窄邊框的手機一閃而過,在女士的手上亦容易單手操作。從截圖中可以看出,這部機有3.5耳機插頭,跟早已發布的小米 Max 並不相似,所以外媒推測這正正是 Essential FIH-PM1。

1ce948714ed6f67.jpg

0FbSr5A5YB.jpg

▲可以看出,FIH-PM1 在跑分上完勝小米 MIX。

而繼 Geekbench 之後,在 GFXbench 亦出現了這部 Essential FIH-PM1 的資料,基本上可以進一步確認這部新機的部份規格: FIH-PM1 配備了 5.5 吋 2K 屏幕,屏幕比例為 80:41。Andy Rubin 曾經透露,呢部新機有可能會用上全面屏,如果真係咁,其實都幾有吸引力。Essential FIH-PM1 將會運行 Android 7.0 系統,由富士康代工,預計今年年中正式發表。若果 Android 之父動真格,推出部靚靚仔仔而且旗艦規格的手機,又有番 3.5 插頭,係幾令人心動,各位網友們會考慮嗎?


來源: 新浪

最新新聞