神秘新機 6 月平價現身!重量級 13000 電,網友估下係乜機?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-05-30 12:46 | 網絡消息
2018 手機潮流係咩?長芒、M 字額、AI 人工智能,你唔係玩得多,可能未必感受得到,版主成日對住不同類型嘅新機,見到部部都差不多咁,其實玩落真係有點悶。不過,嚟緊會有部神秘新機,會在香港開賣,先唔講呢部新機係咩,賣個關子俾大家估下先,只能透露呢部手機最大賣點,係有 13000mAh 怪獸級電池,容量分分鐘仲多過你舊尿袋。大師 YK 已經借咗呢部手機返嚟,正在準備同大家做個開箱評測,睇下呢部 13000mAh 電嘅手機有幾屈機,至於版主而家就先爆俾大家知,呢部手機幾時賣,賣幾錢。睇下文啦!

Ulefone(Facebook).jpg

根據版主收到的消息,呢部有成 13000mAh 怪獸級電池的手機,預計將會喺 6 月 5 日上市,建議零售價為 $2580。而到底呢部手機又有乜嘢特別呢?其實版主都已經上手過呢部手機,老實講如果帶出街用,我會覺得好型,不過始終有成 13000mAh 電咁誇張,一定唔會輕得去邊。6 吋 FHD+ 芒,但重量有成 330g,話帶舊磚頭出街,也不為過。機身整體設計有別於一般的手機,有點像 CAT 那種三防手機的設計,型唔型就睇你點睇,反正我自己就會覺得幾型。

規格部份都不容忽視,除了處理器 —— 用上了 MTK MT6763 處理器 (即 Helio P23),見到 MTK 已經大打折扣。其他配置有 6GB RAM + 64GB ROM,支持最高 256GB microSD 擴充,電量 13000mAh 頭先講咗啦,不過唔講唔知佢仲支持 Super Fast Charge 快充技術,最高支持 5V / 5A 共 25W 的輸出,同時亦支持現今流行的無線充電功能,仲可以反向幫其他裝置充電添。不過,跟機就無跟到無線充電器,需要自行另外購買。相機方面,呢部手機具有 21MP + 5MP 雙主鏡頭,用上了 Sony IMX230 F1.8 光圈感光元件,而前置相機同樣有雙鏡設計,兩個鏡頭分別為 8MP 以及 5MP。還有更多的驚喜,包括用上原生 Android,運行 Android 8.1 Oreo 作業系統等等。

講咗咁耐,唔知網友估唔估到,版主講的呢部係乜嘢手機?而如果呢部手機只係賣 $2580,網友又覺得玩唔玩得過呢?留言討論下啦!
 

最新新聞