版主教你:3 個 Steps 減少廣告來電約 75%!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-06-19 16:11 | 網絡消息
返工,真係無乜邊個會唔忙。然而,當本身已經忙緊嘅時候,突然有個不明來歷電話打嚟,你會聽定唔聽?平時唔使接客,工作上無必要聽電話,我會選擇唔接,然而好似版主咁,有時分分鐘係 PR 打電話嚟,咁就想唔聽,都唔得。相信好多網友都曾遇到同類型的情況,有些網友會選擇下載小熊來電之類的攔截工具。不過,就算你安裝了這類型的軟件,依然阻止唔到廣告電話打嚟,治標不治本。事實上有啲咩方法,可以更有效令到啲推銷公司唔再成日打俾你呢?幾個 Steps 就搞掂!

Junk(Facebook).jpg

攔截工具有很多,而以下版主就會針對小熊來電來進行教學。

設定方法

Step 1:下載小熊來電
Step 2:按左上的功能頁,在設定位置選擇「攔截與例外設定」
Step 3:在「攔截來電後」位置選擇「靜音」(預設為直接掛斷),然後就 KO。

35659858_10156340275494019_6955266319700721664_n.jpg

到底點解咁做就可以減少廣告來電呢?

根據 HKJunkCall.com 嘅 Facebook 專頁,佢哋最近做咗一個大數據嘅研究,認為......
將攔截工具如小熊來電的攔截方法,由直接掛斷改為靜音的話,收到的推銷電話數據會大幅下降。

而 HKJunkCall.com 提出的理據是,對於推銷公司來說......
直接掛斷 = 時間成本低,每分鐘可以再致電十幾個電話
靜音 = 時間成本高,每分鐘只能致電幾個電話


HKJunkCall.com 找來不同的使用者資料作比較,在 4 月至 6 月期間,將攔截方法設為靜音的使用者,1/6 - 15/6 期間只收到 3 - 4 個廣告電話,反之將攔截方法設為直接掛斷的使用者,在半個月內已經收到 13 個廣告電話,推算之下一個月大概會收到 26 個推銷電話,兩者的差距相當明顯。
 
月份 使用者 A - 靜音 使用者 B - 靜音 使用者 C - 掛斷
4 18 11 13
5 20 11 21
6 3 4 13
總計 41 26 47
▲ 資料至 6 月 15 日。可以留意去到 6 月,使用者 A 只係收到 3 個廣告來電,而使用者 C 卻收到 13 個廣告來電,可見將攔截方法改為靜音之後,廣告來電的次數可以降低約 77%。

結論......
為降低時間成本,推銷公司會減少致電攔截方法設為靜音的電話號碼。

 

來源:HKJunkCall.com Facebook 專頁

最新新聞