平等看待! 非 Google 用戶都可用盡 Gmail 功能!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-02-18 18:21 | Apps
眾多的電子信箱當中,Gmail 可以話係最多人使用的平台,可能因為而家幾乎所有的 Android 手機,都需要有 Google 賬號,因此人們順利成章會用埋 Gmail 來收發郵件。而一直以來,Google 都為 Gmail 用戶提供左好多實用功能,包括完善的垃圾郵件過濾等,但呢啲功能以前只適用於 Gmail 用家。不過由今日起 (18/2),Google 推出左「Gmailify」功能,就算你係使用緊 Yahoo / Hotmail / Outlook,你都可以透過 Gmail 的應用,享受到所有 Gmail 的獨有功能,只需一個 App,能夠管理哂你所有的電子郵件。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-02/18/204647/prince1025_1_4430_fd8e67bb15e32c0bc90df9db0c087747.jpg

只要你的 Android 裝置運行 Android 4.4 或以上作業系統,你就可以享用「Gmailify」的功能,打開 Android 版 Gmail,登入電郵帳號你就可以啟動「Gmailify」,之後你就可以在 Gmail App 上,保留原有郵件帳號之餘,仲可以享用所有 Gmail 的功能,包括垃圾郵件過濾、自動分類郵件、提供簡易標籤等等,更可以在郵件箱內進行深入搜尋,並支援 Google 即時資訊咭。

以下為「Gmailify」的介紹短片,可以讓大家了解更多:

 

最新新聞