與 Google Map 整合! Google Photos 自動按地點整理相片!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-03-23 12:33 | Apps
相信而家不少的 Android 手機,都會內置左一個 Google Photos 的 App,平時大家多唔多用 Google Photos 去睇相呢? Google Photos 係 Google 去年推出的雲端相簿服務,其免費、沒有空間上限的特色,吸引到很多用家使用。而最近 Google Photos 的更新,加入了一些挺實用的功能,一齊睇睇!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-03/23/204968/prince1025_1_4430_1d49cb7c5466165c518197fc2e3a09f0.jpg

Google Photos 今次的更新,讓用家能夠更容易地管理以及分享旅行照片,佢就係一個「地圖關聯相簿」的功能,Google Photos 會自動蒐集相片中 GPS 定位的資訊,將手機內的相片,按照地點進行整理,而且仲同 Google Maps 地圖整合,變成類似 Google Maps 景點介紹的頁面,只要搜尋自己去過的地方,相簿就會自動在地圖上顯示出來。

另外,你亦可以為這個相簿改名,或者為相片加入 caption,呢個功能對於中意去旅行的用家來說,應該會相當有用。大家點睇呢?

以下為 Google Photos 新功能的介紹影片:


來源:TalkAndroid

最新新聞