WhatsApp 增強私隱保障! ? Android 一早有了!

虎仔 / 馬日山 2016-04-06 09:22 | Apps
政界、社運界開始擺用 WhatsApp。政界成日有 WhatsApp 截圖流出、社運朋友最怕警察破 WhatsApp。大家紛紛轉用 Telegram。Telegram 更是 Chit Chat App 私隱派代表。昨日開始傳出 WhatsApp 會更加有保障,但原來用開 Android 嘅你,一早有已享用緊,你用 iOS、Windows Phone 嘅話,今日起就更有保障。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-04/06/205078/keithyim_1_4430_2b36a0509c6ef6b2401a8b76feea302c.jpg

WhatsApp 在官方網誌表示,即日起為不同平台,加入點對點對加密功能。WhatsApp 進一步解釋,表示有了點對點加密後,用戶間的通訊,只有接收方才可以看到,其他不法份子、黑客、黑警及政府,甚至 WhatsApp 亦無法讀取。有了點對點加密,WhatsApp 的私隱更有保障,用戶儼如面對面溝通對話。WhatsApp 重申用戶毋須進行任何設定,點對點加密將會預設啟用,用戶唯一需要做的,就只有將 WhatsApp App 更新。

其實 Android 版本的 WhatsApp 早在 2014 年已經加入點對點加密功能,但今次更新就正式覆蓋全平台進行加密,包括群組對話。 有了點對點加密,即使係 Whatsapp 持有人 Facebook 想出賣你都非常困難。

資料來源:WhatsApp
 

最新新聞