Samsung 新 App 錫住小朋友雙眼

虎仔 / 馬日山 2016-04-21 09:20 | Apps
食飯又睇、搭港鐵又睇,甚至上廁所都睇,現在不少父母都將智能手機、平板當作湊仔工具。就連年紀小小的幼稚園生擁有自己的手機平板不足為奇,有時候家傭姐姐為了令 BB 聽聽話話,亦會以玩手機平板作引誘。唔想仔女細細個就睇壞眼,除了控制使用時間,還有法寶。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-04/21/205212/uniqlo_1_4430_3b460a8e249068abb1cac32a6105b561.jpg

推出不少 Android 手機平板的 Samsung,近日做了一件好事,就是推出免費 Android 軟件 Safety Screen。軟件安裝後會在後台運行,透過面容偵測技術分析用戶和螢幕的距離,一旦距離太接近就會彈出提示。家長還可以設定密碼鎖,避免子女將功能關閉。Samsung 表示「聞 Mon」有可能令兒童導致電腦視覺症候群、大腦疲倦,甚至對角膜造成傷害,保持適當安全距離就能保護他們脆弱的眼睛。



Samsung Safety Screen

下載:Google Play
售價:免費

最新新聞