群組 Tag 人避無可避  WhatsApp 新功能煩到爆

虎仔 / 馬日山 2016-09-21 07:43 | Apps
WhatsApp 已經成為唔少人不可或缺的溝通工具,無論係工作、秘撈、家人、朋友,甚至三唔識七的群組,相信都 Join 埋 Join 埋唔少。好多時網友 Join WhatsApp Group 都未必會熱衷參加討論,只係做下隱形人八下卦收下風,或者約出來見面先會蒲頭。以後想做隱形人就未必咁容易了,因為 WhatsApp 昨日增加爆煩新功能。

0921-1bFB.jpg

昨日 WhatsApp 新增群組內 Tag 朋友功能,只要在輸入訊息前加入 @ 同埋人名就可以 Tag 對方,即使電話簿並沒有對方電話號碼都可以。哪怕收訊人已經 Mute Group,WhatsApp 都會彈出訊息通知,確保潛水和隱形的收訊人能夠睇到。想同老細講冇留意 Group 內對話?Sorry!從此冇可能囉!

0921-1a.jpg

新功能有辣有唔辣,對於異常繁忙訊息流動極快的群組,這個功能令你唔會走漏眼,Miss 咗朋友給你的重要消息,亦方便用戶追 Post。如果唔想被 Tag 你的通知煩親,用戶可以將 WhatsApp 訊息通知功能關掉,不過這樣就會將所有通知一次過關掉。iPhone 和 Android 版的 WhatsApp 都可以用到 Tag 人新功能,網頁版則仍未開通。

資料來源:metro
 

最新新聞