慳唔少流動數據!Messenger 推 Data Saver 功能

虎仔 / 馬日山 2016-10-17 09:23 | Apps
現在賺錢艱難,相信冇乜人唔想慳得一蚊得一蚊,如果能夠節省流動數據的使用,就等同為自己的荷包慳錢。似乎節省流動數據成為了大趨勢,Google 在 Android 7.0 Nougat 加入 Data Saver 功能,Opera 又推出數據壓縮 App,就連 Facebook 都加入類似功能到手機 App 內。

1017-2aFB.jpg

繼今年 6 月 Facebook 在 Android 手機 App 測試 Use Less Data 功能,最近 Facebook 亦為 Messenger App 新增 Data Saver 功能,不過這功能暫時屬於測試性質,並非所有用戶都可以取得。在 Messenger App 內如果有 Data Saver 選項的話,只要啟動就可以將原本自動下載的影片和相片,改為手動下載,避免無謂的內容浪費珍貴的流動數據。內容留待連接 Wi-Fi 網絡後另行下載,用戶能夠知道啟動功能後節省了幾多流動數據。

1017-2a.jpg

資料來源:androidpolice
 

最新新聞