做得好!轉電話都無有怕!Whatsapp 推出「變更電話號碼」功能!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-04-18 09:55 | Apps
無錯,WhatsApp 的功能好多時候都出得比其他社交軟件慢,例如加個「@」就可以 tag 人咁,Telegram 果啲一早都有呢個功能,對於版主及不少網友來說,真的沒有甚麼特別驚喜,但不得不說的是,就算幾唔鍾意 WhatsApp 都好,就算你有幾多怨言,但你都無辦法唔用,所以好多時候就算佢新功能出得比其他的慢,你都只能接受,遲出好過無出。不過,WhatsApp 日前推出的新功能,版主覺得真係好實用,想知係乜功能,即刻睇下文啦!

Whatsapp(Facebook).jpg

原來,WhatsApp 將會在 Android 版本上加入「Change Number」的功能,一睇就知,呢個功能係方便你要轉電話號碼的時候用,透過呢個功能,就算你要轉新號碼,都可以保留原有號碼的聊天記錄以及群組資料,並且你亦可以選擇通知與不通知你的聯絡人有關你號碼變更的消息。呢個功能現時率先在 Windows Phone 以及 Windows 10 手機上的 2.17.130 版本用到,稍後將會把這個功能帶到 Android 版本。值得一提的是,系統會預設關閉這個功能,正式推出之後,你需要自行在設定中開啟。對於呢個功能,網友覺得係咪好消息呢?

來源: Android Authority

最新新聞