連接 Wi-Fi 免打密碼!Google Lens 結合相機 + AI 技術,好好用?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-05-18 01:37 | Apps
今年 Google I/O 大會,Google 首先為大家介紹的,是一款新的應用程式。呢款應用程式叫做 Google Lens,將手機的相機結合 AI 人工智能技術,能夠讓工作變得更方便。當中有些 Google 介紹的功能,版主聽落都覺得幾實用,一齊了解一下,到底 Google Lens 是甚麼來的!睇下文啦!

Google Lens(Facebook).jpg

點樣將 Android 手機的相機,融入 AI 人工智能技術呢?例如當你開啟相機,影住一朵花,相機可以自動 detect 到,到底呢朵係乜嘢花,不過呢個功能對於正常人來說,係無乜大作用嘅。但另外仲有其他有用的功能,例如當相機影住一間餐廳的門口,佢就會幫你 detect 到呢間餐廳的評分,以及更多呢間餐廳的資料。

而最有用的功能係,好似平時喺屋企要連接 router,要輸入一堆密碼好麻煩,咁就可以用手機影一影印有 SSID 同密碼的文字,手機就能夠直接連接 Wi-Fi。對於好似版主有咁多手機的人來說,呢個功能應該係幾方便嘅!你又點睇呢?

Screen Shot 2017-05-18 at 1.14.44 AM.png
 

最新新聞