好玩地方開心 Share!Snapchat 新功能 Snap Map 登場

虎仔 / 馬日山 2017-06-22 10:24 | Apps
以前 Facebook 是年輕人玩意,現在很多外國年輕人更喜歡 Snapchat。Snapchat 的功能受用戶歡迎,引來 Facebook 不斷跟風抄襲。昨日 Snapchat 又出招,新功能「Snap Map」將影片元素和地圖整合,用 Snap Map 可以睇到附近有咩好玩過癮地方,貪玩年輕人暑假必備!

0622-2aFB.jpg

Snap Map 的玩法非常簡單,去到好玩有趣的地方,無論係音樂會、餐廳、酒吧,甚至任何活動場地,將好玩片段拍低然後上載。朋友或其他 Snapchat 用戶都可以即時在地圖上睇到,想同朋友甚至更大班人一齊玩,只要睇片再跟住地圖就可以。Snap Map 會以 Heat Map 顯示活動受歡迎程度,藍色代表有人在那裡,紅色則代表很多人正在該處。



Snap Map 在顯示活動地點之餘,點擊朋友頭像就可以跟對方聯絡,在出發前往之前可以事先約好朋友或知道音樂會何時完結。當然,如果你認為私隱好重要,用戶亦可以將行蹤隱藏,或者只顯示予 Snapchat 的朋友,不對外公開,不過就失去玩 Snap Map 的意義。Snap Map 稍後會陸續開放予 Snapchat 用戶,今個暑假唔想自閉匿喺屋企,裝埋 Snapchat 有著數。

資料來源:Snap
 

最新新聞