中國大陸全面封鎖 WhatsApp ?圖文片全失效

Keith Yim 2017-07-18 19:54 | Apps
返中國大陸,用漫遊 SIM 卡,或者用網絡商漫遊服務是不少得?點解?你明的 Facebook,   Google, Telegram 全部用唔到,要用一定要微信?最新消息指出,WhatsApp 即日起被鎖了!

whatsapp-fb.jpg

版主今日收到好幾個朋友指出,WhatsApp 即日起,絕跡於中國大陸,被封鎖了!即係點?早幾日傳出,因為某知名學者離世,中國大陸開始封鎖 WhatsApp 傳送短片及圖片功能,誰不知今日起,連文字訊息也 Block 了。版主數名在中國大陸居住或工作的朋友表示,今日用唔到WhatsApp,地點包括係上海及深圳。不過,大家熟悉嘅 ePrice Wilson 仔,佢表示身在大陸嘅老豆,並使用中國大陸 SIM 卡照樣可以傳相傳片打 WhatsApp Call。似乎暫時唔係人人影響到。

講一聲,中國大陸鎖網,最好破解方法,就係採用漫遊方式上網,或香港出品嘅中國漫遊 SIM,有報導指出,遲下中國大陸都會規限採用 VPN 連線,似乎用漫遊線上網,是未來唯一可以破解中國大陸內聯網的方法。
 

最新新聞