用戶習慣有冇小三一眼睇晒!追蹤工具揭 WhatsApp 私隱漏洞

虎仔 / 馬日山 2017-10-11 12:23 | Apps
「一返工就瞌眼瞓,尋晚去咗蒲?」、「話眼瞓唔傾電話,原來同班 Friend 繼續打機」、「晚晚兩三點都唔瞓覺,第二朝返學實遲到」,呢啲對白作為員工、男朋友或仔女都可能聽唔少?對方冇證冇據的話,死撐都可以過到關,不過遇著識得用 WhatsApp 追蹤工具的話,就隨時水洗都唔清。

1011-1aFB.jpg

自從 WhatsApp 推出網頁版後,用電腦回覆訊息的確方便得多,不過亦令神通廣大嘅程式員發掘到漏洞。只要短短幾句 Code 寫一個 Chrome 插件,就可以監察使用 WhatsApp 嘅朋友幾時 Online,同埋接收最後訊息嘅時間,從而分析用戶嘅生活作息時間。如果女朋友懷疑男友同自己嘅 Friend 搞上,甚至只要比對圈子內唔同人嘅作息時間或最後訊息收發時間,就有機會搵到蛛絲馬跡。

1011-1c.jpg

聰明的 WhatsApp 用戶可能會話「上次上線時間」可以選擇不顯示,但上線的狀態卻無法隱藏。發現漏洞和編寫簡單追蹤程式的 Rob Heaton 就在網上公開程式碼,並且示範了用一部舊電腦追蹤朋友的睡眠習慣,又介紹了怎樣去估計朋友圈中是否有人秘密搞地下情。有興趣了解更多,或者學嘢日夜 mon 住男、女朋友的話,可以花少少時間睇下 Rob Heaton 的分享。

1011-1b.jpg

資料來源:Robert Heaton
 

最新新聞