玩 2P 更過癮!Instagram 推出二人直播功能

虎仔 / 馬日山 2017-10-25 11:54 | Apps
有咩比一個人直播好睇,相信係兩個人一齊直播,如果兩個都係靚仔靚女的話。當越來越多平台讓人進行直播,Instagram 亦要急起直追,日前就公佈全新「Go Live with a Friend」功能,讓直播中的用戶可以邀請朋友一同參予直播。

1025-4aFB.jpg

這項 2P 直播功能早在今年 8 月就開始測試,日前正式全面公開,Instagram 在官方網誌發表這消息。Instagram 表示直播功能讓用戶可以分享最真實嘅一面,不過有時用戶一人直播會有啲淆底,於是推出新功能,邀請朋友 2P 直播一齊吹水。



要邀請朋友加入直播,只需點擊右下角的新 Icon 後再按 Add,就可以邀請正在觀看直播的觀眾加入。一旦加入,直播畫面就會分為上下兩截,新加入的朋友會在螢幕下方。主持直播的用戶可以隨時換人,而獲邀請的朋友亦可以隨時走人。直播完後用戶可以選擇將片段放在 Stories,亦可以選擇放棄。

資料來源:9to5mac
 

最新新聞