刪除咗都睇得返!WhatsApp 撤回功能形同虛設

虎仔 / 馬日山 2017-11-18 11:53 | Apps
大概半個月前 WhatsApp 推出訊息撤回功能,只要在 7 分鐘內行動,就可以將已經發出的訊息刪除,假如對方未及時打開 WhatsApp,就只會見到「訊息已刪除」。如果網友以為咁就可以避免尷尬,少年你太天真了!有西班牙 Blogger 發現功能有漏洞,對方只要略施小計一樣可以睇得返撤回的訊息。

1118-2aFB.jpg

西班牙 Blogger Santiago S 發現,只要對方的手機使用 Android 7.0 就可以睇返內容。原來包括已撤回的訊息,WhatsApp 都會儲存在 Android 系統內,用戶只要開啟 Settings Widget 的通知記錄(Notification Log),就會見到訊息的首 100 個字母。並非所有 Android 7.0 手機都有通知記錄功能,Samsung 就沒有,不過只要安裝 Notification History 等第三方軟件就可以,唯獨 iOS 未有類似功能。

好奇心重的用戶見到「訊息已刪除」,打開通知記錄就可以一清二楚,見到被刪除的訊息內容,令撤回功能形同虛設。WhatsApp 承認撤回訊息功能無法同時刪除通知內容。除了只見到首 100 個字母還有另一限制,通知記錄每幾小時或重新開機就會自動清理一次,想保留證據就切記不要熄機。

資料來源:androidjefe
 

最新新聞