Instagram 推新功能   開 Live 玩 Phone-In 都得

虎仔 / 馬日山 2017-11-22 12:02 | Apps
以前在網上開 Live 是明星的專利,現在開 Live 的人越來越多,只要你有 Gimmick,就隨時有大班網民 Fans 追捧支持。好多人開 Live 儲人氣都會讀網民觀眾的留言,如果加入更多互動元素會唔會更受歡迎?Instagram 最近就推出全新的 Request 功能,俾觀眾可以直播時「加入」踩場。

1122-2aFB.jpg

其實 Instagram 在 10 月時就已經推出了 Invite 功能,讓直播主邀請朋友加入一齊 Live,新的 Request 功能則由朋友或觀眾做主動,要求在直播時出鏡一齊傾。識得玩的話,直播主隨時可以開 Live 玩 Phone-In,同網民即時對話或者點唱到可以。Request 功能會在 Live 進行時出現,用戶只要點擊就可以向對方作出加入的請求,是否接受就由直播主話時。

新功能會自我最新的 version 24 提供,iOS 和 Android 版都有,用戶只要更新後就可以使用。

資料來源:ubergizmo
 

最新新聞