提升 Send 相解像度  Messenger 唔怕靚相變爛相

虎仔 / 馬日山 2017-11-22 12:07 | Apps
版主虎仔有一個習慣,就係好熟嘅朋友或屋企人先會用 WhatsApp,公事認識或點頭朋友則慣用 Facebook Messenger 通訊。偶爾收到由 Messenger 傳來的相片,就會非常頭痛,因為軟件限制了相片的解像度和大小,令收到相片的質素和細緻度大打折扣。

1122-5aFB.jpg

幸好 Facebook 終於改正過來,日前宣佈改善 Messenger 的相片分享功能,用戶可以傳送最高 4K 解像度的相片,實際支援的解像度為 4,096 x 4,096。Facebook 表示這是不少智能手機支援的最高質素,同時亦提供了改版前後的對比供用戶參考;雖然在手機相對細小的畫面未必可能見到分別,但在電腦開啟的話就會見到真章。

1122-5b.jpg

新的解像度支援已經推出,別以為小小改變影響不大,原來每月 Messenger 用戶分享的相片數目高達 170 億張,Facebook 相信改變會惠及不少用戶,讓他們的靚相在分享後,質素仍然得以保留。

資料來源:mashable
 

最新新聞