支持 6 個輸出、有快充!Magic-Pro ProMini 6TQ 外遊必備?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-09-29 16:41 | 手機配件
平時到外地公幹,最讓版主煩惱的,是充電的問題。身上手機三兩部,又有相機、平板電腦等等,想同時為咁多電子產品充電,真係需要帶個拖板,或者旅行充電器。當然,如果要我選擇,我會揀用旅行充電器,相比拖板相對輕便。但市面上那麼多不同品牌的旅行充電器,應該怎樣抉擇才好呢?Magic-Pro 推出的 ProMini 6TQ,又會否是你的選擇呢?睇下文啦!

ProMini(Facebook).jpg

Magic-Pro ProMini 6TQ,擁有最大輸出 6.9A 電流,內置 34.5W 變壓器,能夠同時為 6 組裝置充電,並且獲得 Qualcomm Quick Charge 2.0 認證。真係好似版主咁多手機在身,這個 ProMini 6TQ 確是能夠解決到充電的問題。ProMini 6TQ 體積只有 67 x 67 x 58 mm,重量亦只有 150g,實在是放入個袋都唔會覺得好重,而且仲好慳位。ProMini 6TQ 本身已裝上英規插頭,隨充電器仲會額外附送 4 個轉換插頭,能夠適用於美國、英國、澳洲、歐洲、韓國、日本等地區。

6TQpacking.jpg

不少網友可能會擔心安全問題,不過其實都可以不用擔心,ProMini 6TQ 已通過國際認證,符合國際安全標準。其外殼採用 ABS + PC 物料,環保無毒,高耐熱,質地堅硬,加上智能保護設計,能夠防過流、超載、短路及過熱,令產品更加安全。另外,Magic-Pro 已為 ProMini Power Station 系列產品購買全球性產品責任保險。

ProMini 6TQ 隨充電器還會附送快充專用 80cm 銅製數據傳輸線一條以及儲存盒一個,儲存盒能夠足夠放置 ProMini 6TQ 以及其他充電配件,方便拎出街使用。而 ProMini 6TQ 的建議零售價為 $298,不知網友覺得,呢款旅行充電器如何呢?

6TQcover.jpg
 

最新新聞