Note 7 大陸版無三星 logo 怕受杯葛?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-08-24 15:28 | Samsung
相信不用版主多說,網友應該都知道,傳聞中國大陸實施「限韓令」,在某歌唱節目中將韓星被「打格」處理。中國對南韓如此反感,Samsung 最新的旗艦手機 Note 7,想係中國大陸市場得到成功,都可能有 D 驚。不知是否擔心在中國大陸會受杯葛,有消息指出,Note 7 大陸版將不會有 Samsung Logo,大家覺得兩者之間有沒有必然的關係呢?

Note 7(Facebook).jpg

有消息透露,在中國大陸推出的 Note 7,無論是正面、背面甚至是包裝盒,都唔會見到 Samsung 的 Logo,機身無 Logo 可以為設計簡單嘅一種,無乜唔妥。不過咁,係中國大陸樣樣都講名牌嘅世界,無左 Samsung Logo,等用家覺得似 Apple? 唔通 Samsung 又諗住,收埋 Logo 就可以免受杯葛。版主想來想去都想唔清楚真正原因。
更簡潔更靚仔!日版 Galaxy Note 7 沒有 Samsung 標誌

更簡潔更靚仔!日版 Galaxy Note 7 沒有 Samsung 標誌

事實上,除了大陸版的 Note 7,日本版早在 S6 開始,不論是手機抑或智能手錶,都已經採用了相同的處理,完全不會找到 Samsung Logo。至於香港版,雖然在 Note 7 正面不見有 Samsung Logo,不過機背、包裝盒暫時依然保留着 Samsung 的字樣。

網友覺得,有 Logo 同無 Logo,對於你地來說真的重要嗎?我就覺得,咪又係一樣咁用~大家不妨留言討論下啦!

來源:PhoneArena

最新新聞