停用 Note7 怕爆炸?三星:No Worry 借部 On 7 俾你!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-10-11 20:43 | Samsung
今日出現最多的關鍵字,相信會是 Samsung 以及 Galaxy Note7,無辦法,Note7 停售咁大件事,各大傳媒都不得不向大家 update 最新的情況。剛才就有提過,Samsung 正式宣佈停產 Note7,並呼籲現有 Note7 機主,將 Note7 關機,停止使用。Note7 熄左機,即係無機用,咁點得?所以,Samsung 就決定提供手機租借服務,不過借出的手機居然係 On7?

Loan(Facebook).jpg

講緊嘅係新加坡的 Samsung,因為怕 Note7 機主無後備機,無手機用唔方便,所以就提供了一個解決方案,就係手機租借服務,無論你之前有無換過機都好,所有 Note7 用家都可以申請,租借 Galaxy J 系新機,一直用到具體調查報告出爐。不過話時話,Galaxy J 系目前最新的手機,咪即係 Galaxy J7 Prime 囉,亦即係大陸的 On7?

雖然香港 Samsung 仲未宣佈有乜安排,不過 Note7 出事,如果 Samsung 借部 On 7 俾你,你又會唔會用呢?

來源:Softpedia News


Note 7 電池爆炸,香港事故重温

停用 Note7 怕爆炸?三星:No Worry 借部 On 7 俾你!​
買到 Note7 變珍藏限量版!三星宣佈停止生產 Note7!
爆出事!三星 Note7 陣亡 近期旗艦入手攻略!
香港回歸「全球」!三星香港發出聲明,有無得換機/退款?
版主收料:確認 Note7 已在香港停售

三星官方:停售 Note7 並呼籲用家立即關機
三星香港打算十月底重推 Note 7
三星香港回收部份早期發售有問題電池 Note 7
三星拒全面回收香港全部 Note 7
香港 Note 7 第一爆,有量圖了
三星回應香港第一爆事件
出門前必睇,一表有晒航空公司對 Note 7 的處理手法

最新新聞