6GB RAM 都唔夠!三星 S8 有望會有 8GB LPDDR4?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-10-21 12:50 | Samsung
其實有時版主覺得,手機記憶體俾到盡去到 4GB RAM,已經相當夠用,有幾多網友真正能夠用盡 4GB RAM 呢?我真係唔知。但曾經見過有網友講,無 6GB RAM 都唔會買,係咪真係有必要去到 6GB RAM 呢?目前 6GB RAM 手機選擇其實並不是很多,但也許是受到潮流所趨,明年的旗艦手機,好大機會將會再進一步提升至 8GB RAM。睇下文吧!

8GB(Facebook).jpg

原來,三星日前已經發表了業界首款的 8GB LPDDR4 DRAM 晶片,採用了 10nm 製程打造,並由 4 個 16 gigabit (Gb) 的 LPDDR4 晶片所組成,傳輸速度部份高達 4266 Mbps,是一般 DDR4 DRAM 晶片 2133 Mbps 傳輸速度的兩倍,每秒可傳輸 34GB 的數據。三星官方表示,這個 8GB LPDDR4 DRAM 晶片,未來將會運用在高性能的行動裝置以及超薄筆電上,可以滿足 4K 錄製以及 VR 等高性能需求。

手機 RAM 將更上層樓,三星發表 8GB LPDDR4 DRAM 晶片

儘管目前還無法確認三星明年將發表的新款旗艦:Galaxy S8 是否會率先用上這個 8GB LPDDR4 DRAM 晶片 (畢竟今年三星旗艦機的 RAM 都未上到 6GB),但唔排除會有這個可能性。不過可以預期非常積極衝高手機硬體規格的中國手機品牌,明年亦都應該會陸續推出 8GB RAM 旗艦手機。8GB RAM...... 版主真係唔覺得會唔夠用...... 不過網友又點睇呢?

來源:Samsung

最新新聞